افزایش دما در اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد

اصفهان (پانا) - سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت میانگین دما در مناطق مختلف استان تا پایان هفته جاری افزایشی است و در کلانشهر اصفهان و بیشتر شهرستان‌های این استان به بالای صفر می‌رسد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش دما در اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان لیلا امینی، سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه روند افزایش دما در تمام شهرستان استان ادامه دارد اظهار کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۹ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به منفی یک درجه سانتی‌گراد رسید.

وی ادامه داد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم منفی یک درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته سه درجه گرم‌تر شده است.

سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: کاشان و خوروبیابانک با دمای ۱۱ و چادگان با دمای منفی ۱۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

وی اضافه کرد: شرایط ناپایدار جوی از امروز (یکشنبه) تا روز چهارشنبه در استان ادامه دارد که با رشد ابر و افزایش دما همراه خواهد بود و در مناطق شمال غربی استان انتظار بارش های پراکنده وجود دارد.

امینی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه از روز دوشنبه فراگیرتر خواهد شد و بیشتر مناطق استان را در بر خواهد گرفت.

وی گفت: فعالیت این سامانه در مناطق و جنوبی استان برای روزهای دوشنبه (فردا) تا روز چهارشنبه تشدید خواهد شد و به همین دلیل هشدار زرد برای این مناطق صادر شده است.

بر اساس هشدارهای مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار