در گفت‌وگو با پانا:

بهمن طهماسبی : نمی‌دانم چرا استقلال کیفیت خوبی ندارد

مقابل ملوان فقط از موقعیت ها خوب استفاده کردیم/به سیاوش یزدانی برچسب خیانت نمی‌چسبد

تهران (پانا) - بازیکن اسبق استقلال معتقد است این تیم هنوز نتوانسته کیفیت خوبی در لیگ برتر از خودش به نمایش بگذارد و دلیلی برای آن پیدا نکرده است.

کد مطلب: ۱۳۴۱۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بهمن طهماسبی : نمی‌دانم چرا استقلال کیفیت خوبی ندارد

بهمن طهماسبی در گفتگو با پانا با اشاره به برتری پرگل استقلال مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: «بازی پایاپایی بود. ملوان آمده بود تا روند خوبش را دنبال کند و از همان ابتدا بازی را خوب شروع کرد. موقعیت خیلی مهمی هم داشت که اگر گل می‌شد شاید کار استقلال را سخت‌تر می‌کرد. آن‌ها می‌خواستند استقلال را غافلگیر کنند اما مدافعین به‌موقع از فروپاشی دروازه جلوگیری کردند. در مقابل استقلال هم می‌خواست هر طور شده این بازی خانگی را ببرد. ذهنیت بازیکنان این را نشان می‌داد و تلاششان هم مؤثر واقع شد و به هدف خود رسیدند.»

وی افزود: «استقلال بعد از جام جهانی که حتی نزدیک به این جام هم کیفیت لازم را نداشت. واقعاً از تیم دورم و نمی‌دانم چه می‌گذرد و چرا کیفیت تیم خوب نیست. بااینکه از سپاهان باختیم اما شاید آن بازی بهترین عملکرد استقلال بعد از جام جهانی بود. مقابل ملوان بردیم اما بازهم ازلحاظ کیفیت خوب نبودیم. موقعیت‌های زیادی به حریفان می‌دهیم و این برای یک مدعی خوب نیست.»

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: «تیم ملوان خیلی خوب بازی کرد و پا پس نکشید. درست است ۴ گل خوردند اما واقعاً عملکردشان بد نبود. آن‌ها از ابتدای بازی بالا بازی کردند و در این شیوه خیلی به استقلال فضا دادند. اشتباهات خط دفاعی‌شان هم به کمک حریف آمد و از همان فضای ایجادشده، فشار آوردند و گل زدند. وقتی هم گل دوم را خوردند، تیمشان تقریباً آن سازمان‌دهی خود را از دست داد.»

بهمن طهماسبی گفت: «استقلال باید ملوان را می‌برد و حتی مساوی هم تیم را وارد بحران شدیدی می‌کرد. با بردی که به دست آمد، تیم هم روحیه ازدست‌رفته‌اش را بازسازی کرد و هم توانست خودش را در کورس نگه دارد. هنوز هفته‌های زیادی باقی‌مانده و فرصت برای جبران زیاد است. مدعیان هم که مشخص هستند. اصلاً از الان چیزی قابل پیش‌بینی نیست. رقبا همه امتیاز از دست می‌دهند و در بازی‌های رودررو هرتیمی بتواند امتیاز خوب بگیرد، فاصله‌اش را زیاد خواهد کرد و سامی قهرمانی‌اش بیشتر می‌شود.»

وی با اشاره به بازگشت فتح‌الله زاده تأکید کرد: «من زمان فتح‌الله زاده در استقلال بودم و آن موقع خوب کار می‌کرد. امیدوارم بازهم بتواند شرایط خوبی را ایجاد کند. وقتی تغییر و تحولاتی رخ می‌دهد یعنی اینکه باید باشگاه وضعیتش رو به بهبود برود. هرکسی که می‌آید باید آرامش را به تیم بیاورد. خواسته همه هواداران استقلال همین است. چون وقتی تیم آرامش داشته باشد، با تمرکز در زمین حاضر می‌شود و خوب نتیجه می‌گیرد.»

پیشکسوت استقلال در خصوص جدایی سیاوش یزدانی افزود: «هر بازیکنی باید خواسته مربی‌اش را اجرا کند. بعضی مربیان زیاد به بازیکن فرصت نمی‌دهند چون مربی خارجی است، ترجمه حرفهای او خیلی اهمیت دارد. بعید می‌دانم ساپینتو از لفظ خیانت در مورد یزدانی استفاده کرده باشد. درست است بازی با سپاهان پنالتی داد ولی فوتبالیست خوبی است. او باید تمرکز و تلاشش را بیشتر کند. اما پنالتی و خطاکار دستش داد.»

مهدی خزاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار