برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی جشنواره تجارب برتر امورتربیتی مشاوره و پیشگیری در اصفهان

اصفهان(پانا) - کارگاه آموزشی توجیهی جشنواره تجارب برتر امورتربیتی مشاوره و پیشگیری در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی جشنواره تجارب برتر امورتربیتی مشاوره و پیشگیری در اصفهان

کارگاه آموزشی توجیهی جشنواره تجارب برتر امور تربیتی مشاوره و پیشگیری در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور کارگروه نواحی مناطق کارشناسان امور تربیتی مشاوره و پیشگیری برگزار شد.

مریم ژاله رییس اداره امور تربیتی مشاوره و پیشگیری در این کارگاه ضمن تشریح ضوابط و شرایط آثار شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: از مهمترین اهداف این جشنواره می توان به شناسایی ، مستندسازی ، معرفی و ثبت و کاربست تجارب و ابتکارات تربیتی همکاران و همچنین شناسایی منابع انسانی موفق و کارآمد و فراهم آوردن زمینه ها برای تبادل تجربه ها و تعامل علمی اشاره کرد.

وی افزود : تلاش می کنیم با ایجاد این ظرفیت ها گامی موثر جهت ارتقای کیفیت خدمات تربیتی مدارس استان برداریم.


ژاله تصریح کرد: همه شما با کوله باری از تجارب برتر تربیتی در حال خدمت به دانش آموزان سراسر استان هستید و انتظار است که همه دست به قلم شوید و تجربیات ماندگار خود را ثبت و با ارائه آن تجربیات زمینه ساز تبادل و تعامل علمی در زمینه ارایه خدمات تربیتی شوید.

وی بیان کرد : تمامی همکاران شاغل در مدارس ، ادارات و مراکز پرورشی می توانند در این جشنواره شرکت نمایند. بخش های جشنواره شامل تمام فعالیت‌های مرتبط با ساحت های شش گانه اعم از فرهنگی ، هنری ، قرآن، مشاوره ، آسیب های اجتماعی و بخش تجربه های ماندگار شامل ویژگی های افراد شاخص و تاثیرگذار در حیطه پرورشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار