نشست «دختران ایران قوی» در قم برگزار شد

قم (پانا) - نشست «دختران ایران قوی» در اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست «دختران ایران قوی» در قم برگزار شد

نشست دختران ایران قوی با همکاری امور بانوان ادارات کل تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان قم و با حضور دانش آموزان منتخب مدارس متوسطه دخترانه طرح زیست عفیفانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، محدثه حاجی عبدالوهاب، دکترای تخصصی بیوتکنولوژی دارویی از دانشگاه اوترخت هلند و مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان به بیان انگیزه خود از بازگشت به ایران پرداخت و در مورد تفاوت تحصیل و تحقیق در این دو کشور توضیحاتی بیان کرد.

در ادامه، علی اکبر زارع نخبه علمی و فعال جهاد دانشگاهی در زمینه های داروسازی، پیرامون برنامه ریزی و مسیرهای موفقیت در زندگی سخن گفت و افزود: دست یافتن به موفقیت ها مسیر خاص خودش را دارد، با تلاش و توکل بر خدا انشاالله همگی مسیر هدفمند زندگی خود را پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه انسان بیشتر باید تاثیرگذار باشد تا تاثیرپذیر، گزارشاتی را در رابطه با دانشگاه های بارسلون اسپانیا، برلین آلمان، منچسترسیتی انگلیس و..ارائه داد و از حاضران خواست تمام سختی ها و فراز و نشیب ها را برای رسیدن به موفقیت پشت سر بگذارند.

در این مراسم، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، زهرا علمی نیک، مدیر امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قم و دیگر مسئولان حضور داشتند و در پایان به برگزیدگان مسابقه حضوری جوایزی اهدا شد.‌

دانش آموزان خبرنگار: فاطمه جلالیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار