امام‌جمعه رودهن:

مراسم اعتکاف، خاستگاه حضور اجتماعی و وحدت معنوی مومنان در پیشگاه خداوند است

رودهن (پانا) - امام‌جمعه رودهن در جلسه ستاد هماهنگی مراسم اعتکاف منطقه رودهن، مراسم اعتکاف را خاستگاه حضور اجتماعی و وحدت معنوی و دینی مومنان در پیشگاه خداوند برشمرد که ارزش تربیتی بسیاری دارد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اعتکاف، خاستگاه  حضور اجتماعی و وحدت معنوی مومنان در پیشگاه خداوند است

جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در بخش رودهن با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه رودهن، عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن، مهدی حبیبی معاون پرورشی آموزش و پرورش رودهن، برخی از ائمه جماعات، شهرداران رودهن و آبعلی، رئیس شورای شهر آبعلی و دیگر اعضای ستاد اعتکاف در دفتر امام جمعه رودهن برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه رودهن بیان کرد: یکی از مسائل مهم مورد نیاز جامعه، اجرای برنامه‌های فرهنگی تربیتی تأثیرگذار به ویژه در زمینه‌های مذهبی و معنوی است.

وی افزود: مراسم معنوی اعتکاف از جمله برنامه‌های عبادی و تربیتی مفید و مؤثر است که لازم است فرایند ترویج و اشاعه آن در جامعه اصولی انجام شود، تا با جذب و مشارکت بیشتری انجام شود که بی‌شک تاثیرگذاری‌های مفید، آن بسیار ارتقا خواهد یافت، ستاد اعتکاف در بخش رودهن نیز با برنامه‌ریزی هماهنگ و منجسم برنامه‌های تربیتی مؤثری را در زمان برگزاری اعتکاف تدارک دیده و اجرایی خواهد کرد.

لازم به ذکر است مقرر شده است برنامه معنوی اعتکاف در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) آبعلی به صورت عمومی، مسجد انصارالحسین(ع) ویژ دانش‌آموزان دختر و بانوان، مسجد جامع علی ابن ابیطالب(ع) مهرآباد ویژه دانش‌آموزان پسر و آقایان برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار