نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تشریح کرد

دشمن اسلامی را می خواهد که در آن امر به معروف و نهی از منکرنباشد

بیرجند(پانا) - نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان جنوبی گفت: دشمن اسلامی را می خواهد که در آن امر به معروف و نهی از منکر و قضاوت به عدل نباشد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دشمن اسلامی را می خواهد که در آن امر به معروف و نهی از منکرنباشد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در جلسه معارفه دبیر و جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیرجند گفت : بالاخره دشمن وقتی روی مسائل حساسیت نشان می‌دهد و تحریم و تخریب می کند ، علامت چیست؟ این است که آن مسائل موثر است .
او ادامه داد : حقیقت اسلام واقعیتی مرکب از اندیشه ناب خاص و رفتار و احکام است نماینده ولی فقیه در استان افزود: این که فرمودند امر به معروف و نهی از منکر معادل با همه نیکی هاست به همین جهت است و هیچ خدمتی بالاتر از این نیست و دشمنان ما هم کاملاً به این مسئله توجه دارند بنابراین دشمن دنبال یک اسلامی است که امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشد.
امام جمعه بیرجند گفت: خداوند به شما توفیق عنایت فرموده و بالاخره در این جایگاه تلاش می کنید آن هم در شرایط آخرالزمانی، دین خدا مال یک کشور نیست مال یک ملت نیست مال همه ملل عالم است چون سعادت همه آنها را در نظر دارد و توفیقی که شما این است که در این مسئولیت به مسائل بپردازید هرچند ممکن است از طرف دشمن و از طرف نادان ها بسیار مورد بی مهری قرار بگیرید .
وی در ادامه افزود: اسلام یک مکتب است بنابراین اندیشه چه از نوع اخلاق و چه از نوع حقوق و احکام و رفتار عدالت را برای همه مردم می خواهد، که با مزاج و استعمارگر و ظالم نمی سازند.
در پایان این جلسه از زحمات سرهنگ خراسانی دبیر ستاد شهرستان بیرجند تقدیر و به عنوان جانشین رئیس منصوب شد
محمد امین کریمی هم به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیرجند منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار