مدیر آموزشگاه هاشمینژاد نیشابور:
ارزشیابی توصیفی دانشآموزان یکی از روشهای پیشرفته در دنیا است
نیشابور (پانا) - مدیر آموزشگاه شهید هاشمی نژاد نیشابور گفت ارزشیابی توصیفی دانشآموزان یکی از روشهای پیشرفته در دنیا است که همه نظریات جدید از آن پشتیبانی میکنند.
زهرا فخریان به پانا گفت: «هدف از ارزشیابی خدمت به آموزش است، نه در کمین نشستن برای غافلگیر کردن دانش آموز و محک زدن او با معیار آنچه «نمی داند».
وی افزود:«فرهنگ موفقیّت را باید با روش صحیح در آموزش و ارزشیابی بر فضای کلاس غالب کرد.»
فخریان ادامه داد: «ارزشیابی توصیفی، الگوی جدیدی است که تلاش می کند زمینه ای را فراهم سازد تا دانش آموزان در کلاس درس با شادابی و نشاط بهتر و بیشتر و عمیق تر مطالب درسی را یاد بگیرند.»
دانش آموز خبرنگار: فاطمه حیدری
ارسال دیدگاه