جلسه ستاد شاهد نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - یازدهمین جلسه ستاد شاهد نیشابور در محل دبستان شاهد سجادی پیرامون دهه فجر، روز شهید و جانباز، جذب نیرو برای طرح پراکنده و کمبود مشاور و مربی پرورشی در برخی مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد شاهد نیشابور برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تسلیت شهادت امام هادی (ع)، توجه به مشاوره تحصیلی دانش آموزان شاهد و دقت در ثبت نام آنها با توجه به حساسیت بالای این مدارس، گفت: توجه ویژه به جلسات ستاد شاهد و اطلاع رسانی دقیق در دستور کار قرار گیرد تا خروجی بهتری را شاهد باشیم.

سید مهدی قاضی، خانواده معظم شهدا را چشم و چراغ جامعه دانست و افزود: حمایت همه جانبه در گرامی داشت مراسمات روز شهید و جانباز مورد تاکید بسیار است و تمام مسائل باید در مدار قانون و برمبنای عدالت و حق انجام شود.

وی با رضایتمندی از عملکرد مدارس شاهد در حوزه های مختلف پرورشی و آموزشی ادامه داد: مدارس شاهد ما باید دهه فجر متفاوتی را برگزار کرده و به مسائل فرهنگی و دینی توجه ویژه داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: مدارس شاهد دارای ظرفیت های بسیار بالایی هستند که باید از تمام این ظرفیت ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و در مناسبت های مختلف پای کار باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار