به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های کشور صورت گرفت

برگزاری اردوی انتخابی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان متوسطه ایلام

ایلام (پانا) - اردوی انتخابی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه استان ایلام در یکم و دوم بهمن ‌و با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان منتخب همه شهرستان‌ها و مناطق و عوامل اجرایی در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی انتخابی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان متوسطه ایلام

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، در راستای انتخاب و آماده‌سازی تیم‌های ورزشی دانش آموزان دوره دوم متوسطه دختران و پسران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های کشور به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و یادواره دانش آموزان شهید زینبیه و ثارالله میانه در استان ایلام برگزار شد.

این اردو طی دو روز شنبه و یکشنبه و با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان منتخب کلیه شهرستان‌ها و مناطق و عوامل اجرایی در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال، فوتسال و دو و میدانی با همکاری هیات‌های مربوطه اداره کل ورزش و جوانان در ورزشگاه عدالت، خانه بسکتبال، خانه والیبال و سالن ورزشی نشاط شهر ایلام برگزار شد.

در پایان این اردو نفرات برتر توسط کمیته فنی انتخاب شده و به مسابقات مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

لازم به ذکر است که معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از محل برگزاری اردوها بازدید کرده و ضمن عرض خیر مقدم به همه دانش آموزان و مربیان و سرپرستان همراه، برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار