مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

مردم ایران توهین به مقدسات اسلامی و ارزش‌های انقلابی را بر‌نمی‌تابند

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت مردم ایران توهین به مقدسات اسلامی و ارزش‌ها و دستاوردهای انقلابی از جمله قرآن کریم، ولایت فقیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برنمی‌تابند و محکوم می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مردم ایران توهین به مقدسات اسلامی و ارزش‌های انقلابی را بر‌نمی‌تابند

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان البرز، افزود: سپاه در خط مقدم حفظ امنیت و سازندگی قرار دارد در حالی که دشمنان این نیروی مردمی را مورد تصمیمات نابخردانه خود قرار می دهند.

وی بیان کرد: سپاه از ابتدای انقلاب بارها در تصمیماتی نابخردانه از سوی دولت‌های اروپایی و آمریکا تحریم شده است در حالی که این نیروی مردمی همواره برای رفع مشکلات کشور تلاش کرده است.

حجرگشت اضافه کرد: اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران در حفظ امنیت منطقه و خدمات حوزه مقاومت در کمک به مظلومان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در سال های اخیر نیز این نیروهای مردمی برای تامین امنیت منطقه در خط مقدم مقابله با داعش قرار گرفت و این گروهک تروریستی را نابود کرد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد رسمی متعلق به نظام و از بطن مردم است که از روز اول تاسیس تاکنون در عرصه‌های متنوع و متعدد جزئی و کلی و مهم و بحرانی در کنار مردم بوده است.

حجرگشت در ادامه به هتک حرمتی چندباره علیه کلام‌الله مجید و آخرین کتاب آسمانی پرداخت و اضافه کرد: قرآن سوزی اقدامی دین ستیزانه و ضد فرهنگی است.

وی اظهار کرد: فرهنگیان استان البرز همانند سایر اقشار مردم کشورمان آتش زدن کلام الله مجید را محکوم می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز اقدام موهن نشریه فرانسوی را اهانت به ساحت مرجعیت شیعه دانست وعنوان کرد: اهانت به ولایت، مردم بصیر ایران را در مسیر انقلاب مصمم‌تر خواهد کرد.

حجرگشت با بیان اینکه همواره یکی از‌حرکت‌های پلید و ناپاک این‌چنینی همانطور که در صدر اسلام نتوانست جلوی پیشرفت و همه‌گیری دین پاک خدا را بگیرد و اسلام در مدت کوتاهی تبدیل به دینی جهانی شد، افزود: مردم در هر جایی که احساس کردند برای حفظ کشور و منافع ملی باید اقدام کنند، خوب درخشیدند و هیچ گاه توهین به اصل ولایت فقیه را برنمی تابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار