مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در شورای آموزش و پرورش کارون عنوان کرد:

مسابقات قطبی قرآن، عترت و نماز به میزبانی آموزش و پرورش کارون برگزار می‌شود

کارون (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد مسابقات قطبی قرآن، عترت و نماز به میزبانی آموزش و پرورش کارون برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۰۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قطبی قرآن، عترت و نماز به میزبانی آموزش و پرورش کارون برگزار می‌شود

سعید کعبی، فرماندار کارون در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های قرآنی گفت: امسال مسابقات قرآن، عترت و نماز به میزبانی آموزش و پرورش کارون برگزار می شود.

کعبی در ادامه عنوان کرد: این مسابقات بستر مناسبی را برای رشد و تعالی شخصیت دینی و مذهبی دانش‌آموزان در راستای معارف حیات‌بخش و انسان‌ساز قرآن، عترت و نماز فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره قرآنی حلقه مفقوده فعالیت‌های دینی و مذهبی در شهرستان است که با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های جوانان کوت عبدالله باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نخبه قرآنی امسال در مسابقات قطبی قرآن عترت و نماز خوزستان حضور خواهند یافت.

مسعود حمیدی‌نژاد، با بیان اینکه این مسابقات در ۳ شهرستان در سطح استان خوزستان برگزار خواهد شد، ادامه داد: شهرستان رامشیر میزبان قطب ۱، شهرستان کارون میزبان قطب ۲ و شهرستان لالی میزبان قطب ۳ خواهد بود و مسابقات هر قطب با حضور ۱۳ شهرستان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قطبی در ۱۰ رشته مختلف قرآن، عترت و نماز برگزار خواهد شد و برگزیدگان مسابقات قطبی به مرحله مسابقات نخبگان که اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در شهرستان گتوند برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار