مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش با تمامی سختی‌ها، لذت بخش است؛ زیرا نتیجه آن رضایت الهی است

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت وظیفه معلمان در راستای شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان، آموزش و پرورش را با تمامی سختی‌ها، لذت‌بخش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش با تمامی سختی‌ها، لذت بخش است؛  زیرا نتیجه آن رضایت الهی است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی در دیدار خود با فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: آموزش و پرورش زیر بنای یک جامعه است و خروجی این دستگاه، آینده سازان جامعه هستند. دست اندرکاران در دستگاه تعلیم و تربیت استان باید امانت ها را صحیح و سالم حفظ کنند و تحویل جامعه دهند.

وی افزود: یقین داشته باشید که اولین معلم انسان خدا و سپس پیامبران و ائمه هستند و در ادامه این معلمان هستند که رسالت تعلیم و‌ تربیت در جامعه را برعهده دارند و بر همین اساس لازم است شناخت لازم را از جامعه داشته باشند. کار معلم با روحیه ی دانش آموز بوده و وظیفه اصلی معلمان شکوفایی استعداد های دانش آموزان است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش با تمام سختی‌ها لذت بخش است زیرا نتیجه آن رضایت الهی است و لذا رفتار معلم در فرد بسیار تاثیر گذار است.

پوررادی با تاکید بر اینکه شأن و منزلت معلم در جامعه قابل کتمان نیست و میزان حرف شنوی فراگیران از معلمین بسیار بالاست، افزود: اگر فعالیت آموزشی و پرورشی دچار آسیب باشد می تواند لطمات جبران ناپذیری برجامعه وارد سازد ولی الحمد لله هوشمندی و موقعیت شناسی معلمان که جایگاهی مقدس و‌ ملکوتی دارند، شکننده نقشه دشمنان است.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات پرسنل محترم نیروی انتظامی بخاطر زحمات طاقت فرسای آنان جهت ایجاد امنیت و آرامش جامعه‌ ابراز امیدواری کرد: با حضور کارکنان این نهاد عزیز در مدارس و آگاهسازی دانش آموزان از خطرات فضای مجازی، بیش از پیش به سمت جامعه سالم برویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار