معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز:

دوره توانمندسازی شهید همت در مدارس ابتدایی البرز آغاز شد

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت دوره توانمندسازی طرح شهید همت ویژه آموزگاران در مدارس ابتدایی این استان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دوره توانمندسازی شهید همت در مدارس ابتدایی البرز آغاز شد

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در کارگاه توانمندسازی استانی این طرح اظهارکرد: طرح سردار شهید همت به منظور توانمند سازی و ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان ابتدایی البرز در سال تحصیلی جاری اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای دانش تخصصی معلمان و مهارت های حرفه ای آنان و ارتقای کیفیت تدریس معلمان از اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه طرح شهید همت که اجرای آن یکی از رویکردهای نوین وزارت آموزش و پرورش در حوزه آموزش ابتدایی است، اضافه کرد: این طرح به نام معلم شهید، محمدابراهیم همت نامگذاری شده، درصدد است تا صلاحیت های حرفه ای آموزگاران مدارس ابتدایی را با برپایی دوره های حضوری توسعه دهد.

حسینی ادامه داد: در این طرح هشت حلقه علمی با موضوعات مختلف درسی در پایه های مختلف در سامانه شاد ایجاد شده و با عضویت مدرسان استانی و استادان کشوری و کارشناسان به معلمان آموزش ارائه می‌شود.

وی افزود: حلقه علمی استانی توسط مربی راهبران که قبلا آموزش دیده اند تشکیل شده و فعالیت های متناظر در کشور را در استان پیاده سازی می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی عنوان کرد: تمامی دوره های مربوط به طرح شهید همت به صورت حضوری در استان البرز اجرا می شود.

حسینی یادآوری کرد: عناوین درسی شامل فارسی اول و فارسی دوم و سوم، علوم چهارم، ریاضی چهارم، ریاضی پنجم و ششم ابتدایی، قرآن دوره اول، هدیه آسمانی سوم ابتدایی و سواد دیجیتال است.

وی در پایان تاکید کرد: معلمان باید هر روز و هر لحظه ارتقای فکری داشته، با برنامه و داشتن طرح درس سر کلاس بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار