مسئول نمایندگی اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان سلطانیه:

اجرای نشست‌های بصیرتی بین دانش‌آموزان،ارزش‌های دینی نوجوانان رانهادینه می‌کند

زنجان (پانا) - مسئول نمایندگی اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان سلطانیه ازبرگزاری بیش از ۵۰ نشست بصیرتی درمدارس این شهرستان خبر داد و گفت هدف از اجرای این برنامه‌ها، نهادینه کردن دین و ارزش‌های اسلامی بین نوجوانان و جوانان است.

کد مطلب: ۱۳۴۰۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای نشست‌های بصیرتی بین دانش‌آموزان،ارزش‌های دینی نوجوانان رانهادینه می‌کند

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلطانیه، حجت الاسلام سعید اسدی مسئول نمایندگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سلطانیه، از برگزاری بیش از 50نشست بصیرتی در مدارس و پایگاه‌های بسیج سلطانیه خبر داد.

حجت الاسلام سعید اسدی در این باره گفت: گفتمان دینی مدارس و نشست های بصیرتی با هدف نهادینه کردن دین و ارزش های اسلامی و انقلابی در بین قشر جوان و نوجوان برگزار می شود.

مسئول نمایندگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سلطانیه عنوان کرد: امروزه دانش آموزان، جوانان و مدارس مهمترین اهداف دشمن برای تهاجم فرهنگی هستند و برگزاری این نشست های بصیرتی و گفتمان های دینی می تواند در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاثیرگذار باشد.

این مقام مسئول، نظام پایدار انقلاب اسلامی را حاصل خون هزاران شهید عنوان کرده و خاطرنشان کرد: امنیت و پیشرفتی که کشورمان در عرصه‌های مختلف با وجود تحریم‌های ظالمانه به آن دست یافته است، با جان‌نثاری جوانان کشور بدست آمده و رسالت اصلی ما حفظ این میراث گرانبهاست.

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین برای بصیرت‌ افزایی دانش‌آموزان در مدارس باید تقویت و توسعه یابد، آموزش و پرورش یکی از اجزای اصلی تربیتی در جامعه است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار