معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز:

۵۶ دانش‌آموز و فرهنگی البرزی برگزیده همایش محیط زیست شدند

کرج (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد ۵۶ دانش‌آموز و فرهنگی این استان برگزیده همایش محیط زیست با عنوان تنها یک زمین شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
۵۶ دانش‌آموز و فرهنگی البرزی برگزیده همایش محیط زیست شدند

لیلا الماسی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: این همایش با هدف اهمیت دادن به محیط زیست، آسیب‌های زیست محیطی و بحران‌های پیش آمده به میزبانی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی باقرالعلوم آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در رشته نقاشی، داستان کوتاه، پادکست، عکاسی، مقاله نویسی، انیمیشن، کتابچه مصور و دست‌سازه آثارشان را با موضوع محیط زیست ارسال کردند که آثارشان جزو ۵۴ اثر برتر شناخته شد.

الماسی یادآوری کرد: در این همایش اثر دو نفر از دبیران آموزش و پرورش ساوجبلاغ و ناحیه ۲ کرج در بخش داستان کوتاه و مقاله علمی - ترویجی برتر معرفی شد.

معاون آموزش متوسطه البرز با تاکید بر فرهنگ‌سازی عمیق برای حقاظت از محیط زیست، عنوان کرد: آموزش و پرورش در این رابطه نقش محوری و مهمی دارد.

وی تصریح کرد: همه ما به آب و هوا و خاک برای زندگی نیاز داریم که حفاظت از همه این موارد وظیفه همه شهروندان به خصوص نظام تعلیم و تربیت است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: محیط زیست امانت آیندگان است نه میراث گذشتگان و ما با توجه به این نکته باید فعالیت‌های خود را در راستای حفاظت از محیط زیست تعیین کنیم.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار