مدیر اداره آموزش و پرورش کارون:

دهه فجر فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب است

کارون (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش کارون عنوان کرد دهه مبارک فجر فرصتی است تا دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب است

خلیل حزبه، رییس اداره آموزش و پرورش کارون عنوان کرد: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کارگروه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان دانش آموزی، معاونت پرورشی و بسیج دانش آموزی تشکل شد.

حزبه با تاکید بر اهمیت گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر فرصتی است تا دانش آموزان با دستاورد های انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما تربیت نسل آینده و سرنوشت‌ساز کشور است، خاطرنشان کرد: این ایام باید در فضای مفرح و بانشاط برگزار شود تا خاطره خوبی را برای دانش آموزان به همراه داشته باشد.

در ادامه عبدالمهدی جلالی، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش کارون به بیان طرح ها و برنامه های پیشنهادی این اداره به منظور گرامیداشت دهه فجر پرداخت.

در پایان عبدالله سخراوی، مسول شورای هماهنگی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین، عنوان کرد: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جهاد تبیین مهم‌ترین برنامه ما در حوزه آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار