مسول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش البرز:

برگزیدگان مسابقه پرسمان سیاسی فرهنگیان البرز معرفی شدند

کرج (پانا) - مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت برگزیدگان مسابقه پرسمان سیاسی فرهنگیان استان البرز که با محوریت حوادث شهریور و مهر ۱۴۰۱ بود معرفی شدند‌.

کد مطلب: ۱۳۴۰۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مسابقه پرسمان سیاسی فرهنگیان البرز معرفی شدند

زهرا شاکر اردکانی، مسول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه این مسابقه از سوی معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز برنامه ریزی شد، خاطرنشان کرد: مسابقه پرسمان سیاسی با هدف تحقق بیانات رهبر انقلاب که فرمودند جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و بصیرت رمز عبور از فتنه ها است، به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: یک هزار و ۵۱۰ نفر از فرهنگیان استان البرز در این مسابقه شرکت کردند که پس از ارزیابی پاسخنامه های شرکت کنندگان ، ۱۵ نفر برگزیده شدند.

شاکر ادامه داد: از بین پاسخنامه های صحیح ۱۰، نفر فرهنگی زن و ۵ نفر فرهنگی مرد به قید قرعه انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: زهرا اولادخدا قلی، آیدا صدفی، پریسا ورزدار، عاطفه فعله گری، مریم گرایی سنجابی از آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج و مریم عبدی پوراز ناحیه ۲ کرج به عنوان برگزیدگان این مسابقه بودند.

شاکر در ادامه عنوان کرد: فرحناز فرخی و عصمت شاکرمی از ناحیه ۳ کرج و فاطمه ترک صفایی و راضیه فلاح نژاد از شهرستان ساوجبلاغ ازدیگر برگزیدگان این مسابقه هستند.

مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اضافه کرد: مصطفی افشار از اداره کل، حسین بک محمدپور از شهرستان نظرآباد ، فیروزپورعالی از ناحیه ۴ کرج و هادی محمدلو و علی دهقانی پور از شهرستان ساوجبلاغ برگزیدگان دیگر مسابقه پرسمان سیاسی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار