راهیان نور برای نسل جوان و نوجوان امیدآفرین است

تهران (پانا) - محسن مطلبی در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی و قرارگاه راهیان نور در منطقه 5، اردوهای راهیان نور را برای نسل جوان و نوجوان امیدآفرین دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۰۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
راهیان نور برای نسل جوان و نوجوان امیدآفرین است

جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی و قرارگاه راهیان نور با عنوان «ازمدرسه تا مدرسه» با حضور مسئولان سپاه ناحیه، محسن مطلبی؛ مدیر منطقه۵ و شورای معاونین در اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

محسن مطلبی، اردوهای راهیان نور را دارای اهمیت بالا و برای نسل جوان و نوجوان امیدآفرین دانست و افزود: نسل جدید می‌تواند با حضور در این سرزمین‌ها الگو‌های واقعی را بشناسد و مسیر درست را به خوبی انتخاب کند.

اردوهای راهیان نور در دو تاریخ ۵ بهمن تا ۱۸ بهمن ویژه دختران و ۲۴ بهمن تا ۷ اسفند ویژه پسران شهر تهران برگزار خواهد شد و تاریخ اردوی دانش آموزان منطقه ۵ ویژه دختران از تاریخ ۸ بهمن تا ۱۱ بهمن خواهد بود.

در این جلسه مدارسی از پایه نهم و دوره دوم متوسطه منتخب شدند تا با رعایت دقیق تمامی موارد آیین نامه اردویی وزارت آموزش و پرورش و سپاه، دانش آموزان را به این اردو اعزام کنند.

همچنین مقرر شد تا علاوه بر اعزام مربیان مجرب و کارآزموده و با سابقه از مدارس، برخی از معاونین اداره همراه دانش آموزان در این اردو حضور داشته باشند.

دانش آموزان منطقه، دو شب در پادگان دو کوهه و یک شب در اردوگاه شهید شهبازی خرمشهر اسکان دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار