سرپرست قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی

پویش «هیس‌طوری» دانش‌آموزان را با تاریخ استعمارگری در کشورهای جهان آشنا می‌کند

به‌زودی شیوه نامه طرح مشهد اولی‌ها به استان ها ابلاغ می‌شود

اصفهان(پانا) - سرپرست قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی گفت پویش «هیس‌طوری» دانش‌آموزان را با تاریخ استعمارگری در کشورهای جهان آشنا می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پویش «هیس‌طوری» دانش‌آموزان را با  تاریخ استعمارگری در کشورهای جهان آشنا می‌کند

وحید بیگدلی در بازدید از سازمان دانش آموزی اصفهان با بیان اینکه پویش هیس طوری تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، گفت: این پویش از آذرماه امسال با مشارکت نوجوانان آغاز شده است، دانش آموزان برای شرکت در این پویش می‌توانند به سامانه Hisstori.ir مراجعه کنند.

رئیس کمیته اجرایی پویش کتابخوانی هیس طوری با بیان اینکه در این پویش دانش آموزان با تاریخ استعمار آشنا می‌شوند، گفت: رویداد ملی پویش کتابخوانی هیس طوری این فرصت را برای دانش آموزان و نوجوانان فراهم کرده است تا نسبت به تاریخ استعمار، استقلال طلبی جوامع و دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه شوند. پویش «هیس‌طوری» نه تنها زمینه مطالعه و کتابخوانی را برای دانش آموزان دهه هشتادی فراهم کرده است بلکه دانش آموزان با زبان ساده و روان می‌توانند نسبت به وقایع تاریخ استعمارگری در کشورهای جهان اطلاع پیدا کنند.

وی از برگزاری پویش های متنوع در سازمان دانش آموزی خبر داد و گفت: در سازمان دانش آموزی پویش های متنوعی برگزار می شود که از جمله پویش دهه بصیرت و پویش سلام مادر است.

بیگدلی در مورد برنامه های ایام الله دهه فجر سازمان دانش آموزی گفت: بیان دستاوردها به روایت دانش آموزان یکی از برنامه های خوب سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در دهه فجر است.

وی از اجرای اردوی مشهد اولی ها خبر داد و گفت: به زودی شیوه نامه طرح مشهد اولی ها به استان ها ابلاغ می شود.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : تلاش می کنیم برنامه های سازمان دانش آموزی به سمت کیفی شدن حرکت کنند و در اجرای برنامه ها کمیت جای خود را به کیفیت دهد.

در ادامه اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گزارشی از فعالیت های سازمان دانش آموزی استان اصفهان داد.

رحمتی گفت: جذب دانش آموزان و مربیان در سامانه پادا ادامه دارد که انشالله دانش آموزان و مربیان اصفهان با حضور پرشور خود در این سامانه ثبت نام کنند و آموزش های مربیان تشکیلات آغاز شده است و به‌ مرور دوره های تخصصی برای مربیان برگزار خواهد شد.

رحمتی در مورد دوره "فیک نیوزها چگونه انسان را فریب می دهند " گفت: ما تلاشمان بر این است که هزار نفر ظرفیت اصفهان برای شرکت در این دوره آموزشی را ابتدا به همکاران اختصاص دهیم و در پایان سهمیه های باقی مانده را به دانش آموزان اختصاص دهیم. زیرا اگر معلم این مطالب را یاد بگیرد، خیرش به دانش آموز نیز می رسد و به دانش آموزان نیز آموزش می دهد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در مورد دوره خبرنگاری تاکید کرد: یادگیری نهج البلاغه و آموزه های دینی برای دانش آموزان بسیار مفید است و چه کسی بهتر از خبرنگاران که نماینده قرآن و نهج البلاغه و فعالیت های دینی مذهبی شوند؟ باید در کنار کلاس‌های خبرنگاری، کلاس‌های آموزش نهج البلاغه برای خبرنگاران بگذاریم تا هر خبرنگار یک مبلغ دینی باشد. همچنین آموزش مجری گری قرآنی نیز برای آنها بگذاریم تا آموزه های دینی را به خوبی ترویج دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار