حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان

اصفهان(پانا) - اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به همراه وحید بیگدلی قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، رحمت الله رضایی معاون تشکیلات و فعالیت های سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران و مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از سازمان دانش آموزی استان اصفهان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش  در سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان

در این دیدار اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نکاتی را در مورد سازمان دانش آموزی بیان کرد.

همچنین اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان از روند فعالیت های این سازمان طی چند ماه گذشته و برنامه های سازمان دانش آموزی استان برای دهه فجر و اعتکاف دانش آموزی گزار‌شس ارائه داد.

وی در ادامه افزود: خبرگزاری پانا یکی از بخش هایی در سازمان دانش آموزی است که می تواند بسیار در تربیت اجتماعی دانش آموزان نقش داشته باشد.

رحمتی از برگزاری دوره خبرنگاری و معرفتی برای خبرنگاران استان اصفهان خبرداد و گفت: این دوره در روز ١٣ بهمن ماه برای دانش آموزان نواحی و شهرستان خمینی شهر به صورت حضوری و برای سایر مناطق به صورت پخش زنده از شبکه شاد کانال مدرسه پیشتازان و خبرگزاری پانا استان اصفهان برگزار می شود.

در ادامه در سازمان دانش آموزی استان اصفهان جلسه ای بین وحید بیگدلی قائم مقام معاون وزیر درسازمان دانش آموزی، رحمت الله رضایی معاون تشکیلات و فعالیت های دانش آموزی و اکبر رحمتی مدیر سامان دانش آموزی استان اصفهان برگزار و در مورد برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار