کارشناس مسئول تربیت بدنی و تندرستی اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم:

برگزاری مسابقات ورزشی سبب ایجاد شور، نشاط و انگیزه در معلمان و دانش‌آموزان می‌شود

رباط‌کریم (پانا) - کارشناس مسئول تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم، برگزاری مسابقات ورزشی را باعث ایجاد شور، نشاط و انگیزه مضاعف در همکاران و دانش‌آموزان خواند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی سبب ایجاد شور، نشاط و انگیزه در معلمان و دانش‌آموزان می‌شود

جشنواره مسابقات ورزشی فرهنگیان یادواره شهید سلیمانی اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم و جشنواره مسابقات فوتسال ویژه همکاران فرهنگی با حضور ۲۳ تیم آغاز شد.

افتتاحیه این سری از مسابقات، با حضور میثم لطیفیان معاون پرورشی و تربیت بدنی و وحید‌علی محمدزاده معاون ابتدایی و جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم طبق جدول زمانبندی مسابقات آغاز شد.

میثم لطیفیان معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم در حاشیه این برنامه به پانا گفت: «توجه به نام و یاد شهدا مسیر اصلی همه امور ما است و این مسابقات نیز مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.»

محمد‌علی پور‌رجبعلی‌معافی کارشناس مسئول تربیت بدنی و تندرستی اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم در تشریح شیوه برگزاری جشنواره مسابقات فوتسال در این شهرستان اظهار کرد:«ما بخشنامه را به مدارس ارسال کردیم که خوشبختانه ۲۳ تیم اعلام آمادگی کردند، که ۲۲ تیم از مدارس شهرستان و یک تیم از همکاران فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم هستند.»

وی تشریح کرد:«سری مسابقات در حال برگزاری فوتسال همکاران فرهنگی آقاست که به عنوان یادواره شهید سلیمانی با حضور میثم لطفیان معاون پرورشی و تربیت بدنی و وحیدعلی محمدزاده معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم افتتاح شد.»

معافی ادامه داد:« نهایتاً در این سری مسابقات این دوره سه تیم به ترتیب اول، دوم و سوم مدال و جوایز داده می‌شود. همچنین در نهایت یک تیم منتخب از بازیکن‌هایی که مستعد و شرایط جسمانی و آمادگی بهتری دارند، انتخاب شده و با عنوان تیم آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم در ماه اردیبهشت به استان اعزام می‌شوند. این مسابقات مانند سال‌های قبل در دی ماه و بهمن ماه اجرا می شود.»

کارشناس مسئول تربیت بدنی و تندرستی اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم، هدف این مسابقات را ایجاد شور، نشاط و انگیزه در همکاران فرهنگی اداره و دانش آموزان خواند و ذکر کرد:« این مسابقه سبب جمع شدن دوباره همکاران کنار یکدیگر بعد از ۴ سال بیماری کرونا می شود؛ همچنین سعی کردیم برای همکارانی که در مدرسه دچار کسالت و بی انگیزه هستند، شور، نشاط و انگیزه مضاعف را ایجاد کنیم.»

معافی بیان کرد:«شروع این سری از مسابقات با ۴ بازی آغاز شد که با توکل بر خدا در دوره بعد تیم های درگیر خواهند شد. بازی ها با جذابیت در حال برگزاری است و طبق تقویم اجرایی مناطق مجموعاً چند مسابقه در نظر گرفته شده است. مسابقات فوتسال، والیبال و داژبال یا وسطی برای همکاران خانم ، شطرنج، تنیس و بدمینتون بنا به شرایط هر منطقه قابل اجرا است.»

او با بیان اینکه تا پایان بهمن این مسابقات اجرا می‌شوند افزود:«ما تا پایان بهمن فرصت داریم تا مسابقات را برای همکاران برگزار کنیم. تاکنون دو دوره مسابقات که هر دوره تقریبا هشت بازی فوتسال است برای همکاران فرهنگی آقا برگزار شده است. مسابقات داژبال، بدمینتون و تنیس در دهه فجر برای همکاران فرهنگی آقا و خانم برگزار خواهد شد.»

شایان ذکر است این دوره از مسابقات با استقبال پرشور همکاران، بیش از ۲۳۰ نفر، تا دهه فجر در حال برگزاری است.

دانش‌آموز خبرنگار : بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار