امام جمعه اسلامشهر:

دشمنان می‌خواهند دیپلماسی کشور را از کار بیندازند

اسلامشهر(پانا) - امام جمعه اسلامشهردر خطبه‌های نماز جمعه گفت دشمنان می‌خواهند دیپلماسی کشور را از کار بیندازند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان می‌خواهند دیپلماسی کشور را از کار بیندازند

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه اسلامشهر، در جریان برگزاری خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزار شد، در سخنانی با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و گرامیداشت ماه رجب و میلاد باسعادت امام محمدباقر (ع) از ائمه مساجد درخواست کرد که در این ایام برنامه‌های مناسب داشته باشند و بر برپایی میز خدمت ادارات در نماز جمعه نیر تأکید کرد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه بیان کرد: ما در دوران عبور از پیچ تاریخی هستیم، یک امپراطوری با عنوان شرق و مرکزیت شوروی از بین رفت و امپراطوری آمریکا با مرکزیت کاخ سفید نیز در حال زوال و نابودی است و جمهوری اسلامی ایزان نقش اول را در منطقه ایفا می‌کند.

حجت الاسلام برقراری تصریح کرد: از چهل و سه سال قبل دشمنان غرب و شرق در راستای براندازی حکومت اسلامی نقشه کشیدند، ولی موفق نشدند و درصدد ایجاد خاورمیانه جدید در منطقه بودند که با اراده جمهوری اسلامی محقق نشد.

وی ادامه داد: در داخل کشور هم فتنه‌های مختلفی راه‌اندازی شد و این قدرت جمهوری اسلامی بود که این فتنه‌ها خنثی شد و به قول مقام معظم رهبری برنامه دقیق می‌نویسند، ولی محاسبات آنها غلط است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر تأکیدکرد: اکنون دشمنان ما با دست و پا زدن از جمله توهین در مجله فرانسوی و اعمال بیشتر تحریم نشان از عصبانیت شدید آنها دارد و می‌خواهند دیپلماسی کشور را از کار بیندازند و با زور و قلدری نظام اسلامی را وادار به تسلیم کنند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله کارهای دیگر که در این راستا انجام دادند، تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی است و گفت، سپاه نیروی رسمی نظامی جمهوری اسلامی است و امام راحل سپاه را برای از بین بردن تروریسم بین‌المللی و دولتی در سطح منطقه و فرامنطقه تأسیس کرد و سپاه پاسداران به غیر از بحث نظامی بودن نیرو، در زمینه‌های ملی، فرهنگی، اقتصادی و زیرساختی در کشور فعالیت دارد.

حجت‌الاسلام برقراری اظهار کرد: راهبرد دیگر دشمن پرونده‌سازی امنیتی است که با مدیریت سلبپریتی‌ها انجام شد و بدانند ملت ایران و جوانان خود در مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کرد و با وجود تقدیم شهدای فراوان در راه انقلاب اسلامی، هر وقت لازم باشد همگان برای شهادت آماده هستیم.

دانش‌آموز خبرنگار: نگین حسین زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار