معاون پشتیبانی آموزش و پرورش اسلامشهر:

اردوی راهیان نور، فرصت مناسب برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه است

اسلامشهر (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش اسلامشهر گفت اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور، فرصتی مناسب برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه است و دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اردوی راهیان نور، فرصت مناسب برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه است

صائم بحرکاظمی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش اسلامشهر، در جریان برگزاری جلسه پشتیبانی و برنامه‌ریزی اعزام کاروان دانش‌آموزی راهیان نور در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر لزوم پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و خون شهدا تأکید کرد.

وی در ادامه، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را فرصتی مناسب برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه دانست و افزود، دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، با آرمان‌های شهدا تجدیدبیعت خواهند کرد، تا ثابت کنند راه این عزیزان را که همان راه عزت و شرف ایران اسلامی است را ادامه خواهند داد.

در این جلسه که فرمانده بسیج فرهنگیان و سایر مسئولان نیز حضور داشتند، در خصوص اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوی راهیان نور که قرار است، اولین برنامه روز شنبه اول بهمن 1401انجام شود، بحث و تبادل نظر شد.

دانش‌آموز خبرنگار: محدثه رشیدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار