برگزاری همایش نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی، در اداره آموزش و پرورش پاکدشت

پاکدشت (پانا) - دومین همایش نهضت ملی نهج‌البلاغه خوانی با حضور دبیر اجرایی نهضت نهج‌البلاغه‌‌خوانی، در اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی، در اداره آموزش و پرورش پاکدشت

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا مهدوی‌ارفع، در این همایش بیان کرد: در نهج‌البلاغه‌‌خوانی، ما با یک کتاب یک جلدی سروکار داریم، می‌خواهیم به بچه‌ها یاد بدهیم که چطور مفاهیم این کتاب را بخوانند، بفهمند و انتقال دهند، کتابی که جامعیت و محبوبیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت ما در امر جهاد تبیین باید کودکان و نوجوانان باشند، اگر طمع دشمن به سمت کودک و نوجوان ما است، معلوم می‌شود باید کجا سرمایه‌گذاری کرد؛ اگر دیر عمل کنیم، ممکن است برای بچه‌ها در مورد امیرالمومنین شبهه به وجود بیاورند و قلبی که کدر شود نمی‌تواند حرف درست را بفهمد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌ارفع در ادامه گفت: هنر مبیّن این است، چیزی که در ناخودآگاه فرد نیز وجود ندارد را به اولویت اول فرد تبدیل کند ، انسان‌ها نسبت به چیزی که به میل، نیاز یا مصلحت آنها باشد، جذب می‌شوند.

دبیر اجرایی نهضت نهج‌البلاغه‌‌خوانی، همچنین به آموزش اصول جهاد تبیین و چگونگی محافظت از جوانان و نوجوانان در مقابل آسیب‌های فضای مجازی پرداختند.

لازم به ذکر است که در انتهای مراسم به قید قرعه تعدادی نهج‌البلاغه به ترجمه فصیح استاد دشتی، به جمعی از حضار اهدا شد.

خبرنگار: سپیده خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار