احداث راه گردشگری هوراند - انگوت - گرمی

تبریز (پانا) - نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس، با اعلام خبر برنامه‌ریزی برای احداث راه گردشگری هوراند - انگوت - گرمی تاکید کرد که با اجرای این پروژه، مسیر هوراند به جاده گرمی - مشکین از مسیر انگوت به یک سوم کاهش و به ۷۵ کیلومتر می‌رسد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
احداث راه گردشگری هوراند - انگوت - گرمی

حسین حاتمی، در تشریح برگزاری نشست مشترک به منظور بررسی موضوع احداث راه گردشگری هوراند-انگوت-گرمی اظهار کرد: این نشست مشترک با آقای ولی اسماعیلی نماینده گرمی و انگوت در مجلس و با حضور مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و فرمانداران هوراند و انگوت و سایر مدیران محلی برای احداث راه گردشگری هوراند-انگوت-گرمی برگزار شد.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، در بیان دلایل تبدیل این مسیر به راه گردشگری، ادامه داد: چشم‌انداز این جاده از لحاظ توسعه جاده‌های شریانی، مراودات اجتماعی و فرهنگی و توسعه گردشگری شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند دارای اهمیت بسزایی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: مقرر شد فاز اول این پروژه توسط ماشین آلات هر دو استان تا ۱۵ روز آینده در روستاهای شقلان و زاویه سنگ مستقر و نسبت به احداث جاده اقدام کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با اجرای این پروژه، مسیر هوراند به جاده گرمی-مشکین از مسیر انگوت به یک سوم کاهش و به ۷۵ کیلومتر می‌رسد. همچنین یک مجتمع آبرسانی در یکی از روستاهای ملاحونی، شقلان یا زاویه سنگ برای آبرسانی به روستاهای پایین دست هر دو منطقه احداث می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار