شکست هندبال ایران مقابل اسلوونی در قهرمانی جهان

تهران (پانا) - شاگردان وسلین وویوویچ در اولین دیدار خود در مرحله اصلی مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان مقابل اسلوونی مغلوب شدند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شکست هندبال ایران مقابل اسلوونی در قهرمانی جهان

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین دیدار خود از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان مقابل اسلوونی به میدان رفت و با اختلاف ۱۷ گل و با نتیجه ۳۸ بر ۲۱ شکست خورد. نیمه اول این بازی با حساب ۲۰ بر ۹ به سود اسلوونی به پایان رسید. گل اول این بازی در دقیقه سوم توسط تیم اسلوونی به ثمر رسید.

پویا نوروزی‌نژاد در اواخر نیمه اول این بازی مصدوم شد و دیگر به زمین نیامد. در نیمه اول محمدرضا سیاوشی و در نیمه دوم علی رحیمی درون دروازه ایستادند.

محمدرضا اورعی ۴ گل، سلامان بربط، رضا یادگاری ۲ گل، صابر حیدری ۳ گل، مجتبی حیدری راد، شهاب صادق‌زاده ۴ گل، محمد مهدی بهنام نیا ۲ گل، یاسین کبیریان جو ۲ گل و مهرداد صمصامی و علی کوهزاد گلزنان تیم ملی در این دیدار بودند.

محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا اورعی، سلامان بربط، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، وحید مسعودی، محمدمهدی بهنام‌نیا، میلاد قلندری، پویا نوروزی‌نژاد، محمد کیانی، مهرداد صمصامی، یاسین کبیریان‌جو، رضا یادگاری دهکردی، سید مهدی موسوی، صابر حیدری، محمدرضا کاظمی، علی کوهزاد ۲۰ ملی‌پوش حاضر در این مسابقات هستند.

هدایت این تیم به عهده وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، حمید صادقی شاه‌نشین و شهداد مرتجی به عنوان مربی به عهده دارند. پیش از این وویوویچ سرمربی تیم ملی اسلوونی بوده و با این تیم به مدال برنز جهان رسیده است.

ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی این مسابقات با دو شکست برابر مونته‌نگرو و اسپانیا و یک پیروزی مقابل شیلی با دو امتیاز برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران راهی مرحله اصلی شدند. آنها در مرحله اصلی این مسابقات با فرانسه، اسلوونی و لهستان دیدار خواهند کرد.

تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود از مسابقات دور اصلی باید از ساعت ۱۸:۰۰ جمعه ۳۰ دی به مصاف فرانسه بروند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی آغاز شده و تا ۹ بهمن ادامه دارد. در مرحله گروهی ۳۲ تیم با هم رقابت کردند که در پایان ۲۴ تیم راهی دور اصلی شدند و ۸ تیم دیگر به پرزیدنت کاپ راه یافتند.

۲۴ تیم حاضر در دور اصلی در چهار گروه رقابت خواهند کرد که در پایان از هر گروه ۲ تیم به پلی آف صعود خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار