رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر بیان کرد:

فرصت مغتنم شادی کودکان و نوجوانان اسلامشهردر جشنواره سینمایی بچه‌های ایران

اسلامشهر(پانا) - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر گفت جشنواره سینمایی بچه‌های ایران فرصتی مغتنم جهت شادی فراهم کرد و از سوی دیگر برخی از کودکان و نوجوانانی که تاکنون به سینما نرفته بودند نیز توانستند در این جشنواره حضور پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
فرصت مغتنم شادی کودکان و نوجوانان اسلامشهردر جشنواره سینمایی بچه‌های ایران

حجت‌الاسلام بهنام میرزاپور، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر در مراسم اختتامیه جشنواره سینمایی کودک و نوجوان "بچه‌های ایران" که در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: جشنواره سینمایی "بچه‌های ایران" از چهاردهم آذر لغایت بیست و چهارم دی 1401، به مدت چهل روز با اکران رایگان انیمیشن‌های لوپتو و پسر دلفینی در ۱۲۰ سانس، پذیرای بیش از ۳۷ هزار کودک و نوجوان اسلامشهری به همراه خانواده‌های آنان بود.

وی در ادامه افزود: شاخصه اصلی این جشنواره، برگزاری چند سانس فوق‌العاده ویژه دانش‌آموزان مدارس استثنایی در هفته معلولین، کودکان کار و مددجویان مراکز خیریه شهرستان و نیز خانواده پرسنل شهرداری اسلامشهر بود و با اجرای ویژه برنامه‌های، نقاشی روی صورت و غرفه عکاسی رایگان جهت به میهمانان توانستیم لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان و نوجوانان اسلامشهر فراهم آوریم.

حجت‌الاسلام میرزاپور با اشاره به شعار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر مبنی بر ارائه خدمات ارزان و رایگان به عموم مردم تصریح کرد: این جشنواره فرصتی مغتنم جهت شادی فراهم کرد و از سوی دیگر برخی از کودکان و نوجوانانی که تاکنون به سینما نرفته بودند نیز توانستند در این جشنواره حضور پیدا کنند.

درآیین اختتامیه جشنواره سینمایی کودک و نوجوان بچه‌های ایران که اعضاء شورای شهر و معاونین فرماندار حضور داشتند، از مسئولان و عوامل اجرایی جشنواره تقدیر شد.

دانش‌آموز خبرنگار: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار