نماینده مردم نایین در مجلس خبر داد:

اولین دانشکده فنی و حرفه‌ای شرق استان اصفهان در نایین

پیگیر اختصاص زمین فرهنگیان هستیم

نایین(پانا) -نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک خبر داد اولین دانشکده فنی و حرفه‌ای شرق استان اصفهان در شهرستان نایین ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۹۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین دانشکده فنی و حرفه‌ای شرق استان اصفهان در نایین

الهام آزاد نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری خود در پاسخ به سوال پانا مبنی بر پیگیری های انجام شده به جهت تقویت تراز علمی دانش آموزان شهرستان، اظهار کرد: تقویت عدالت آموزشی و افزایش تراز علمی دانش آموزان و کنکوری های شهرستان نایین از طریق رایزنی با سازمان انرژی اتمی پیگیری شده است که با توجه به صحبت های صورت گرفته در ماه های اخیر، افزایش تراز علمی و برگزاری آزمون های تقویتی به منظور موفقیت بیشتر دانش آموزان در کنکور سراسری به زودی انجام خواهد شد.

وی از ایجاد تنها دانشکده فنی حرفه ای شرق استان اصفهان خبر داد و گفت: تنها دانشکده فنی و حرفه ای برای شرق استان اصفهان در شهرستان نایین ایجاد می شود. جلساتی با این موضوع با آموزش و پرورش برگزار شده است. این مهم در کنار پیگیری احیا رشته های پرستاری و رشته های متعدد دیگر و مرکز رشد برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین است.

آزاد افزود: رفع مشکل سایت کامپیوتر تنها دبیرستان دوره دوم متوسطه پسرانه نایین، ارتباط با خیرین مدرسه ساز، مجمع خیرین و بنیاد برکت به جهت نوسازی و راه اندازی مدارس فرسوده شهرستان، راه اندازی اردوگاه شهید باهنر شهرستان نایین در دهه فجر امسال که از پیش از انقلاب کلنگ آن زده شده است، از دیگر پیگیری های انجام شده در حوزه مدارس و آموزش و پرورش است.

وی افزود: نیاز فرهنگیان برای کسب زمین پیگیری شده است تا زمین مورد تقاضا به منظور در اختیار قرار گیری این قشر به آموزش و پرورش تحویل داده شود تا به آنها تحویل داده شود. هرجایی که در هر زمینه از بنده مطالبه شود، پیگیری انجام خواهد شد و برای تحقق آن تلاش خواهم کرد.

آزاد، به مطالبه به حق بانوان شهرستان های نایین و خوروبیابانک اشاره و تصریح کرد: باغ بانوان یکی از مطالبات به حق بانوان شهرستان های نایین و خوروبیابانک است. به جهت ایجاد فضای باغ بانوان شهرهای نایین، بافران، انارک و خور، بودجه های متعددی از طریق رایزنی با سازمان انرژی اتمی دریافت شده است و مطابق صحبت های صورت گرفته با معاون بانوان ریاست مجلس شورای اسلامی، در این خصوص از طریق بحث محرومیت زدایی، ۳۰ میلیارد تومان برای تسریع روند احداث باغ بانوان نایین در نظر گرفته شده است که به زودی نامه آن ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: تصمیم گرفته شده است که باغ های بانوانی که احداث می شود، به صورت خانوادگی نیز در بعضی روزهای هفته در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص بحث فیلترینگ و فضای مجازی، نمایندگان مجلس را هم نظر با مردم خواند و گفت: بسیاری از کسب و کار ها به سبب فضای مجازی گسترش پیدا کرده و مدیریت شده است. ولنگاری فضای مجازی، یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است. ما معتقدیم که این فضا باید دارای چهارچوب و قوانینی باشد و نه اینطور که هزینه ها و بودجه های زیر ساختی و اینترنت را نظام جمهوری اسلامی ایران بپردازد اما نفع این عمل به دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران برسد. اگر نظام بندی و قانون مداری در فضای مجازی انجام شود، مسیر حربه دشمن بسته خواهد شد.دشمن با گسترش شایعات متعدد در تلاش برای تخریب دولت و مجلس است.

خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار