معاون ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان خبر داد:

3 دانش‌آموز اصفهانی در جشنواره کشوری «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم» برگزیده شدند

اصفهان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزیده شدن 3 دانش‌آموز اصفهانی در جشنواره کشوری «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم» خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد

آیین اختتامیه جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم با حضور وجیهه فاضل، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، کبری انصاریان، رئیس اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی استان به همراه دانش‌آموز منتخب کشوری، زهرا عسگری از منطقه نایین در جوار مزار شهید سلیمانی در شهر کرمان برگزار شد.

این جشنواره ویژه دانش‌آموزان اول تا ششم ابتدایی در آذرماه ۱۴۰۱ با محورهای دل‌نوشته‌ای به حاج قاسم، تصور خود از حاج قاسم و روایتگری از حاج قاسم از سوی وزارت آموزش و پرورش منتشر شده و ۱۰۰ دانش‌آموز برگزیده این جشنواره، برای مراسم اختتامیه به میزبانی استان کرمان دعوت شد‌ند.

گفتنی است تعداد کل آثار دریافت شده جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم از مناطق و نواحی استان اصفهان بیش از ۶۷۰۰ اثر بوده است که از این تعداد بیش از ۲۰۰ اثر به مرحله استانی راه یافتند و ۳ اثر نیز، از استان اصفهان به‌عنوان آثار منتخب کشوری برگزیده شدند.

لازم به ذکر است، سنا ستاری، دانش‌آموز پایه پنجم ابتدایی از دبستان سید مرتضی منطقه پیربکران، زهرا عسگری وزیری، دانش‌آموز پایه ششم دبستان امام رضا (ع) شهرستان نائین و یکتا رستگار، دانش‌آموز پایه پنجم دبستان ام البنین ناحیه ۳ شهر اصفهان به‌عنوان برگزیدگان کشوری جشنواره عهد کودکان دبستانی با شهید قاسم سلیمانی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار