فرماندار خور و بیابانک تاکید کرد:

ضرورت قرارگیری کتاب در سبد فرهنگی خانواده‌ها

نایین (پانا) - فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت در تفکر کتابخوانی‌ که امری بسیار مهم در ترویج مطالعه است، باید بازبینی صورت گرفته و کتاب در سبد فرهنگی خانوده‌ها قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت قرارگیری کتاب در سبد فرهنگی خانواده‌ها

احمدرضا طحانی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خوروبیابانک، اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی، تاثیر مستقیمی بر افزایش آگاهی اجتماعی و توسعه فرهنگی یک شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی ابزار توسعه فرهنگ است، خاطرنشان کرد: فعالیت در حوزه کتاب، تاثیر ماندگاری در جنبه های متفاوت زندگی دارد و از انواع آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند.

فرماندار خوروبیابانک افزود: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و بالابردن سرانه مطالعه این شهرستان، از تمامی ظرفیت ها، فضای مجازی، مسئولان و نخبگان بایستی بهره برد.

وی ادامه داد: باید نهادهای فرهنگی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در شهرستان، تمام تلاش خود را به کار بگیرند چرا که ارزش گذاری بر روی مطالعه، مهمترین راه توسعه فرهنگی است.

تامین نیروی انسانی، به‌روزرسانی کتب، فضا و تجهیزات کتابخانه ها، تامین اعتبار برای تکمیل و رفع مشکلات ساختمان کتابخانه های شهرستان مورد تاکید قرار گرفت. هر یک از اعضا در راستای ترویج، توسعه و فرهنگ کتاب و کتابخوانی پیشنهادات و راهکارهای مهم را بیان کردند.

دانش آموز خبرنگار: محمد یاسین کوشک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار