نماینده مقام معظم رهبری در استان در هشتمین اجلاسیه استانی نماز:

عشق به نماز را در وجود جوانان نهادینه کنیم

ساری(پانا) - نماینده مقام معظم رهبری در استان در هشتمین اجلاسیه سراسری نماز گفت عشق به نماز را در وجود جوانان نهادینه کنیم.

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
عشق به نماز را در وجود جوانان نهادینه کنیم

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ضمن قدردانی از حضور چهره نام آشنای کشور در حوزه نماز در ابتدا از برگزاری باشکوه جلسه قدردانی کرد و آن را نگرش و باور حاضران به موضوع نماز دانست.

وی در ادامه گفت: عشق و علاقه به نماز را باید در وجود افراد به‌ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم و برای رسیدن به این هدف سر، قلب، چشم و گوش مهم هستند.

محمدی لائینی در همین زمینه توضیح داد: باید معرفت جوانان به نماز را زیاد کنیم و همچنین باید باور به نماز و ایمان به ستون دین را وارد قلب کنیم و در ادامه دیدن نمازگزاران هم ما را ترغیب می‌کند و گوش دادن به سخنان کسانی که او را قبول داریم به ما کمک می‌کند و به این شکل می‌توانیم نماز را در ساحت جامعه و در میان نسل جدید نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: یکی از کسانی که تمام وجودش با اخلاص در خدمت نماز بوده است همین حضرت آقای قرائتی است و فرصت دیدار و شنیدن سخنان گرم‌شان برای ما افتخاری بزرگ است.

امام جمعه مرکز استان با دعا برای همه کسانی که به اقامه نماز کمک می‌کنند، گفت: دیروز و دیشب و امروز سه جلسه معظم در خدمت جناب آقای قرائتی بودیم و برای سلامت ایشان دعا می‌کنیم و در نهایت از همه شما باورمندان به نماز می‌خواهم در هنگام نماز، دعا به جان امام زمان(عج) را فراموش نکنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار