امدادرسانی به بیش از ۱۰۰ حادثه‌دیده در برف و کولاک خلخال

اردبیل (پانا) - نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری شهرستان نمین و خلخال روز گذشته به بیش از ۱۰۰ نفر از حادثه‌دیدگان در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی به بیش از ۱۰۰ حادثه‌دیده در برف و کولاک خلخال

حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری شهرستان نمین به ۲۲ نفر و نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس شهرستان خلخال به ۹۰ نفر گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

وی افزود: ساعت ۰۲:۰۵ بامداد روز شنبه ۲۴ دی طبق گزارش دریافتی از راهداری شهرستان خلخال مبنی بر گیر افتادن چندین دستگاه خودرو در کیلومتر ۳۶ محور خلخال-اسالم تیم پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه صائین با ۳ نفر نیروی عملیاتی و بکارگیری یک دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام و به افراد حادثه‌دیده کمک کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: تیم اعزامی در محور خلخال اسالم به ۳۰ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

قویدل تصریح کرد: ساعت ۰۳:۴۵ بامداد ۲۴ دی طبق گزارش مردمی به پایگاه امدادونجات بین شهری گردنه حیران جمعیت هلال‌احمر شهرستان نمین مبنی بر گیر افتادن یک دستگاه خودروی مینی‌بوس در کیلومتر ۲۵ محور نمین - آستارا، سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این عملیات، ۵ نفر از نیروی عملیاتی پایگاه امدادونجات بین شهری نمین با بهره‌گیری از ۲ دستگاه خودرو امدادی به ۲۲ نفر امدادرسانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار