مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ:

صندوق نیکوکاری بهبودبخش زندگی دانش‌آموزان بی بضاعت است

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ تشکیل صندوق نیکوکاری را امری مهم و اساسی برای پیشرفت هرچه بیشتر وضعیت اقتصادی و علمی دانش‌آموزان بی بضاعت شهرستان ساوجبلاغ و حتی دانش‌آموزان خارج از شهرستان ساوجبلاغ دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۹۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
صندوق نیکوکاری بهبودبخش زندگی دانش‌آموزان بی بضاعت است

صمد پور روستا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در جلسه صندوق نیکوکاری شهدای فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، هدف از تشکیل صندوق نیکوکاری را، بهبود وضعیت اقتصادی و علمی دانش آموزان بی بضاعت و در اصل، این صندوق را وسیله ای برای بهبود زندگی آنها دانست و گفت: این کمک ها می‌تواند به صورت سبد کالا برای خانواده ها، کمک به هزینه های درمان و تحصیل دانش آموزان باشد. البته این کمک ها می‌تواند دانش آموزان خارج از شهرستان ساوجبلاغ یا همکاران نیازمند توجه را نیز شامل شود.

در ادامه حسین نوفلاح، معاون مالی آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: صندوق نیکوکاری در سال های گذشته پایه گذاری شده است و مورد استقبال تمامی همکاران قرار گرفته است، بنابراین امسال نیز مانند سال های گذشته می‌تواند کاری خداپسندانه و مفید برای دانش آموزان بی بضاعت شهرستان باشد.

در ادامه امیر آرمان نیا، کارشناس مسئول امور مالی بیان کرد: یکی از راه های آگاهی بخشیدن از دانش آموزان بی بضاعت، فرستادن بخشنامه یا فرم به تمامی مدارس است تا با لطف خدا و کمک مردم و همکاران دانش آموزان شناسایی شده و مورد توجه این صندوق قرار بگیرند.

علی شکیبا، معاون آموزش ابتدایی در این نشست عنوان کرد: تهیه اساسنامه صندوق نیکوکاری از ضروریات تشکیل صندوق است و نبود آن باعث تشکیل نشدن صندوق می‌شود و در نتیجه دانش آموزان بی بضاعت از کمک های این صندوق بی نصیب می مانند.

در ادامه محمدرضا قورچیان، کارشناس مسئول مشارکت ها اضافه کرد: فلسفه صندوق نیکوکاری به شکل مردم نهادی است و مردم به صورت داوطلبان مشغول به فعالیت هستند و به این صندوق ها کمک می کنند تا بتوانند با همکاری و همدلی اندکی از مشکلات دانش آموزان بی بضاعت را حل کنند.

در پایان جلسه پورروستا اظهار کرد: مدارس مهم ترین و بهترین مراکز برای شناسایی و اطلاع رسانی این دانش آموزان به ما هستند، بنابراین مدیران و مسئولان مدارس باید در این امر با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند تا ما با توجه به صندوق نیکوکاری کمک های لازم را نسبت به این دانش آموزان داشته باشیم. امیدواریم روزی هیچ دانش آموز بی بضاعتی نه تنها در شهرستان ساوجبلاغ بلکه در کل کشور وجود نداشته باشند و تمامی دانش آموزان تحصیل و زندگی راحت و آسوده ای داشته باشند تا بتوانند برای پیشرفت هرچه بیشتر کشورشان تلاش کنند.

دانش آموزخبرنگار: فاطمه زهرا نصیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار