17 هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور سراسری دی‌ماه به هم رقابت با هم می‌پردازند

یاسوج (پانا) - رئیس اداره سنجش و پایش کیفی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آخرین جزئیات برگزاری کنکور سراسری در این استان را تشریح و از رقابت بالغ بر 17 هزار داوطلب خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
17 هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور سراسری دی‌ماه  به هم رقابت با هم می‌پردازند

یونس محمود زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: کنکوری های کهگیلویه و بویراحمد پنجشنبه و جمعه این هفته 29 و سی دی ماه در 63 حوزه امتحانی 6 شهرستان به رقابت با هم می پردازند.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 17 هزار 791 داوطلب در 5 گروه آزمایشی به رقابت علمی با هم می پردازند گفت: از این تعداد داوطلب 9299 نفر از آمار آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است و مابقی در گروه دانشگاه های استان هستند.

وی در ادامه افزود: 6008نفر از داوطلبان مربوط به آموزش و پرورش را زنان و وتعداد3291 نفر آنها را مردان تشکیل می دهند.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 52 درصد از داوطلبان درحوزه های آموزش وپرورش و48 درصد درحوزه های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان قرار دارند گفت: این آزمون پنجشنبه 29 دی ماه 1401 با رقابت گروه علوم تجربی و بعد از ظهر با گروه زبانهای خارجی آغاز می شود و جمعه صبح 30 دی ماه 2 گروه علوم ریاضی و علوم انسانی در کنکور 1402 به رقابت می پردازند تا بعد از ظهر همین روز داوطلبان گروه هنر در این ماراتن علمی شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار