امام جمعه خرمدره:

هنوز توحش قرون وسطایی با لباس مدرنیته در جوامع غرب حاکم است

خرمدره (پانا) - امام جمعه شهرستان خرمدره با محکومیت توهین به رهبری ومرجعیت توسط نشریه فرانسوی گفت این حرکت‌ یادآور شد که هنوز توحش قرون وسطایی با لباس مدرنیته در جوامع غربی مدعی حقوق بشر حاکم است.

کد مطلب: ۱۳۳۸۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
هنوز توحش قرون وسطایی با لباس مدرنیته در جوامع غرب حاکم است

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور،امام جمعه خرمدره با اشاره به توهین روزنامه فرانسوی به رهبری و محکوم کردن آن گفت: توهین و مسخره از ترفندهای ثابت دشمنان دین بوده است.

وی با بیان آیاتی از قرآن " وَإِذَا لَقُوا الَّذِینَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا إِلَىٰ شَيَاطِینِهِمْ قَالُوا إِنَّا مَعَكُمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِئُونَ . اللَّهُ يَسْتَهْزِئُ بِهِمْ وَيَمُدُّهُمْ فِی طُغْيَانِهِمْ يَعْمَهُونَ" افزود: شعراء مکه آن‌قدر رسول خدا را با اشعار خود استهزاء، مسخره و اهانت کردند که قلب رسول خدا به درد آمد و به حضرت گران آمد، بنابراین خداوند رسول خدا را تسلی داد و فرمود: «إِنَّا كَفَيْنَاكَ الْمُسْتَهْزِئِینَ»

زاهدی پور با اشاره به اینکه کافران امیرمؤمنان را مسخره می‌کردند، گفت: البته مسخره‌کنندگان حق راه به جایی نخواهند برد و مردم و دولت با ولایتمداری خود با اقتدار تمام به حرکت در مسیر حق ادامه خواهند داد.

امام جمعه خرمدره ادامه داد: توهین به رهبری و مرجعیت دینی یک امت در فرانسه، نشان داد که هنوز توحش قرون وسطایی با لباس مدرنیته بر جوامع مدعی حقوق بشر حاکم است.

وی با تقدیر و تشکر از مردم شهرستان خرمدره بیان کرد: مردم ما امروز در عین حال اعلام بیعتی دوباره کردند، همچنین مردم ایران و تمام شیعیان جهان در حال جنب و جوش و خیزش بوده و با آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی همسو و هم راستا هستند.

گفتنی است روز جمعه نیز مردم شهرستان خرمدره هتک حرمت مرجعیت و رهبری را محکوم کردند.

خبرنگار:محمدحسین و سلوانا داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار