دبیر ستاد استقبال از شهدای گمنام دبیرستان فرهنگ عرفان منطقه ۱۳؛

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در دبیرستان فرهنگ عرفان منطقه ۱۳

تهران (پانا) - دبیر ستاد استقبال از شهدای گمنام دبیرستان فرهنگ عرفان منطقه ۱۳، استقبال از شهدای گمنام و تشییع پیکر آنها را مصداق بارز جهاد فی سبیل الله دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۸۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در دبیرستان فرهنگ عرفان منطقه ۱۳

این مراسم، با حضور خانواده های شهدای محل، معاون اجتماعی شهرداری منطقه ۱۳، شهردار ناحیه ۳ منطقه، اعضای اتحادیه انجمن اسلامی منطقه، بسیج دانش آموزی و کانون دانش آموزی هلال احمر دبیرستان از مقابل ماشین حمل پیکر مطهر تا ورودی سالن دبیرستان توسط دانش آموزان شهیدپرور برگزار شد.

پس از مراسم تشییع، قرائت قرآن کریم توسط دانش آموز حافظ قرآن؛ محمدامین توسلی انجام و پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، دانش آموزان به مداحی و درد و دل با رفیق شهیدشان پرداختند.

یوسف جوکار عضو هلال احمر دانش آموزی دبیرستان فرهنگ درباره این مراسم تشییع گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام یکی از بزرگترین و مهم ترین مراسم هایی بود که در آن شرکت داشتم.

وی افزود: این شهید گرانقدر، با حضور متبرک خود در دبیرستان ما، این مکان را منور و مارا برای فراگیری درس هایمان مشتاق تر کرد.

در پایان، پیکر مطهر این شهید گرامی بر روی دوش دانش آموزان به سمت ماشین حمل پیکر مطهر برده شد تا برود و در آغوش خاک و آرامگاه ابدی خود قرار بگیرد‌.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار