معاون وزیر آموزش و پرورش:

دغدغه خیرین مدرسه‌ساز توسعه عدالت آموزشی است/فیلم

اصفهان (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت دغدغه خیرین مدرسه‌ساز توسعه عدالت آموزشی است.

کد مطلب: ۱۳۳۸۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دغدغه خیرین مدرسه‌ساز توسعه عدالت آموزشی است/فیلم

آیین افتتاحییه مدرسه ماندگار تبریزی ناحیه ۵ اصفهان باحضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری در مدرسه تبریزی ناحیه ۵، همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

در این مراسم، حسین اشتری، رئیس سابق نیروی انتظامی از شاگردان این مدرسه و محمود ناطقی پور که از شاگردان و معلم و مدیر این مدرسه بودند، حضور داشتند و خاطرات خود را در جمعی دوستانه و صمیمی در میان مسئولین بازگو کردند.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این مراسم بیان کرد: افتتاحیه رسمی مدرسه تاریخی و ماندگار تبریزی چون از مدارس خوب، با تربیت دانش آموزان فرهیخته بوده است، برگزار شد.

وی افزود: مدارس ناحیه ۵ اصفهان نیاز به توجه ویژه دارد و ما بطور جدی برای رفع این مشکلات با وزارت آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز همکاری می کنیم.

در ادامه، معاون وزیر آموزش وپرورش در گفت وگو با پانا بیان کرد: «انجمن خیرین مدرسه‌ساز تشکلی است که خیرین داخل و خارج کشور در آن مشارکت دارند و حدود ۵۰ درصد از ساخت مدارس توسط همین خیرین انجام می پذیرد و دغدغه آنها توسعه عدالت آموزشی است.»

وی افزود: «در واقع این فرصتی است که کنار آموزش و پرورش بتوانند بستری را در راستای مردمی سازی آموزش و پرورش فراهم کنند تا انشالله همه دانش آموزان بتوانند از فرصت تحصیل بهره‌مند شوند.»

دانش‌آموز خبرنگاران: ستاره و ستایش کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار