همایش توانمندسازی بانوان فرهنگی سرپرست خانوار در شهرستان آمل

آمل (پانا)- امروز چهارشنبه ٢١ دیماه ١٤٠١ کارگاه توانمندسازی بانوان فرهنگی سرپرست خانوار غرب مازندران در هنرستان کشاورزی غرب شهرستان آمل با حضور کارشناسان واحد امور بانوان استان و مسوولین اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل و تعداد کثیری از فرهنگیان خانم سرپرست خانوار غرب استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش توانمندسازی بانوان فرهنگی سرپرست خانوار در شهرستان آمل

ابراهیم زاده مدیر اداره آموزش و پرورش آمل ضمن عرض خیر مقدم خدمت میهمانان و مدعوین جلسه، از بانوان فرهنگی خواست تا حضرت فاطمه زهرا(س) را اسوه و الگوی زندگی خود قرار دهند .
وی حجاب فاطمی را توصیه ای برای بانوان فرهنگی و زنان و دختران سرزمینمان دانست.
سپس کارگاه توانمندسازی بانوان فرهنگی با سخنرانی دکتر حضرتی ریاست اداره دادگستری شهرستان بابل بصورت پرسش و پاسخ در رابطه با مسائل حقوقی ادامه یافت . و همکاران سوالات خود را در زمینه حقوقی بصورت کتبی و شفاهی ارائه و دکتر حضرتی پاسخگوی تمام سوالات بود.
ملک زاده کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران طی بیاناتی به مشکلات بانوان سرپرست خانوار اشاره کرد و این کارگاه آموزشی را از جمله فعالیتهای هدفمند در این حوزه دانست .
وی همچنین خاطر نشان کرد که بانوان سرپرست خانوار نمونه واقعی صبر و ایثار در جامعه هستند و برگزاری جلسات و همایشهای اینچنیی را در دستور کار آینده خود معرفی کرد .
در پایان از سوی واحد امور بانوان استان ، لوح تقدیر و هدایای تقدیم حضور همکاران فرهنگی سرپرست خانوار شد.

دانش آموز خبرنگار درسا صادقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار