هیئت دانش‌آموزی شهر تهران، برگزیده کشوری پویش خیمه ما شد

تهران(پانا) - هیئت دانش‌آموزی حضرت زهرا سلام الله علیها از هنرستان فنی شهدا منطقه ۱۲ شهر تهران، در پویش خیمه ما حوزه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز، به عنوان یکی از هیئت‌های دانش‌آموزی برگزیده کشور انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
هیئت دانش‌آموزی شهر تهران، برگزیده کشوری پویش خیمه ما شد

پویش خیمه ما که با هدف شناسایی و معرفی هیئت مذهبی دانش آموزی موفق و برتر برگزار شد، با برگزیدگی هیئت دانش آموزی هنرستان فنی شهدای منطقه ۱۲ به پایان رسید.

پویش سراسری خیمه ما با هدف شناسایی و معرفی هیئت های مذهبی دانش آموزی موفق و برتر، با همت اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و هیئت دانش آموزی حضرت زهرا(س) از هنرستان فنی شهدا منطقه ۱۲ شهر تهران به عنوان یکی از هیئت های دانش آموزی برگزیده کشور انتخاب شد.

در این پویش معاون / مربی پرورشی یا دانش آموز مسئول هیئت، در قالب یک کلیپ ۵ دقیقه ای با خلاقیت، جامعیت و ابتکار عمل، هیئت دانش آموزی مدرسه خود و فعالیت‌های شاخص هیئت همراه با دلایل موفقیت و ویژگی‌های ممتاز آن هیئت را معرفی می کرد، که از بین هیئات مدارس شرکت کننده، هیئت دانش آموزی حضرت زهرا سلام الله علیها با کسب ملاک‌های انتخاب هیئت‌های مذهبی، به عنوان هیئت دانش آموزی برگزیده پویش انتخاب شد.

در پایان پویش با اهدای لوح تقدیر، هدایای نفیس و نیز بسته فرهنگی اقلام مورد نیاز هیئت از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

گفتنی است؛ از بین آثار رسیده به دبیرخانه پویش، تعداد ۱۴ هیئت به عنوان برگزیده مرحله اول این پویش انتخاب و معرفی شده اند.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار