مدارس عشایری دستگردان طبس گازرسانی می‌شود

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای گازکشی مدارس عشایری بخش دستگردان که معلم در آن ساکن باشد، قول مساعد داد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس عشایری دستگردان طبس گازرسانی می‌شود

سید علیرضا موسوی نژاد، در نشست شورای اداری آموزش و پرورش منطقه دستگردان، اظهار کرد: دانش آموزان و معلمان، سرمایه های ارزشمند نظام تعلیم و تربیت در مسیر تشکیل ایران قوی در تمامی عرصه ها هستند.

وی، هزینه کردن در آموزش و تعلیم و تربیت را سرمایه گذاری برای ارتقاء کیفی و توانمندسازی نسل آینده ساز انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که آموزش و پرورش از مهمترین مراکز توسعه کشور است، عنوان کرد: به هر میزان که در آن تحول رخ دهد شاهد پویایی و خلاقیت در همه بخش‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، احداث معلم سرا را در استان ضروری دانست و تأکید کرد: ایجاد معلم سرا یکی از فاکتورهای انگیزشی برای ماندگاری نیروی انسانی در مناطق روستایی و عشایری بوده و عاملی برای انسداد مبادی بی سوادی است.

نماینده وزیر آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از کمک ۶۰میلیون تومانی به مدارس شبانه روزی عشایری خبر داد و افزود: استفاده از نیروی انسانی بومی رویکرد آموزش و پرورش در جذب نیروی انسانی است.

شایان ذکر است موسوی نژاد در سفر یک روزه به دستگردان از مناطق عشایری سربالا، پده بید، چاه بلو، کویرکاج، سمبا و تپه طاق و خوابگاه های عشایری شبانه روزی حضرت خدیجه و شهید مطهری، بازدید کرد.

تجدید میثاق با شهدای دستگردان و دیدار با امام جمعه عشق آباد نیز از دیگر برنامه های مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سفر به دستگردان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار