پویش کتابخوانی هیس‌طوری در خراسان جنوبی آغاز شد

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت پویش کتابخوانی هیس‌طوری با مشارکت دانش‌آموزان دختر و پسر نوجوان استان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پویش کتابخوانی هیس‌طوری در خراسان جنوبی آغاز شد

سید علیرضا موسوی نژاد اظهار کرد: این پویش با محوریت مجموعه ۱۵ جلدی کتاب سرگذشت استعمار، در زمینه های استعمار کشورها، برده داری، تبعیض نژادی، نحوه ثروتمند شدن بعضی از قدرت‌های جهان و هویت غرب طراحی شده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تحقق جهاد تبیین در سطح جامعه به ویژه مدارس و قشر جوان و نوجوان، عنوان کرد: در جهاد تبیین باید الزامات تمدن اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی، صریح و شفاف به شیوه های هنرمندانه برای نسل جوان بیان شود تا نوجوانان با آگاهی از استعمارگری غرب، فریب تبلیغات آنها را نخورند.

رئیس دبیرخانه استانی پویش کتابخوانی هیس طوری در خراسان جنوبی، اضافه کرد: رویداد ملی پویش کتابخوانی هیس طوری این فرصت را برای دانش آموزان و نوجوانان فراهم کرده است تا نسبت به تاریخ استعمار، استقلال طلبی جوامع و دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان اینکه در این پویش دانش آموزان با تاریخ استعمار آشنا می‌شوند، تصریح کرد: پویش «هیس‌طوری» نه تنها زمینه مطالعه و کتابخوانی را برای دانش آموزان دهه هشتادی فراهم آورده بلکه دانش آموزان با زبان ساده و روان می‌توانند نسبت به وقایع تاریخ استعمارگری در کشورهای جهان اطلاع پیدا کنند.

به گفته موسوی نژاد، دانش آموزان برای شرکت در این پویش می‌توانند به سامانه Hisstori.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار