با حضور یوسف نوری و علیرضا کریمیان انجام شد:

اکران مجموعه انسان‌سازان، روایتی از اقدامات خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره فیلم عمار

تهران (پانا) - در راستای تاکید بر اهمیت نهادینه‌سازی فرهنگ خیری در جامعه؛ یوسف نوری و علیرضا کریمیان با حضور در سینما فلسطین در اکران مجموعه انسان‌سازان شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اکران مجموعه انسان‌سازان، روایتی از اقدامات خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره فیلم عمار

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش به همراه علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت در راستای حمایت از ترویج و تکریم فرهنگ خیری و با تاکید بر اهمیت نهادینه‌سازی فرهنگ انجام دادن کار خیر در جامعه، با حضور در سینما فلسطین تهران، در اکران خصوصی مجموعه مستند تلویزیونی «انسان‌سازان» که با هدف فرهنگ‌سازی در کار خیر و واکاوی زندگی خیرین مدرسه‌ساز در شبکه مستند سیما تولید و در جشنواره عمار به نمایش درآمد، شرکت و این فیلم را به نظاره نشستند.

بر اساس این گزارش، مجموعه مستند تلویزیونی انسان‌سازان که مستندی است از فعالیت های خیرین مدرسه ساز، ضمن واکاوی زندگی خیرین، روایتگر اقدامات ارزشمند خیرین نیک اندیش است.

گفتنی است این مجموعه مستند، به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران و با حمایت آموزش و پرورش پایتخت تولید و به مرحله اکران در این جشنواره رسیده است.

این اثر نمایشی که با حضور مسئولین آموزش و پرورش در این جشنواره به نمایش گذاشته شد، یکی از 10 قسمت مجموعه انسان‌سازان بود که راوی اقدامات ارزشمند رضا گل نراقی، دندانپزشک و استاد دانشگاه است که با ساخت 6 مدرسه در مناطق محروم تهران از جمله خیرین نامدار شهر تهران به شمار می آید و در هر کدام از این آثار مستند؛ به فعالیت های انجام شده و اقدامات انسان دوستانه و معنوی هر یک از خیرین مدرسه‌ساز، پرداخته شده است.

شایان ذکر است، سیزدهمین دوره جشنواره عمار؛ این رویداد فرهنگی، با یاد شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ و شهدای امنیت از 14 دی ماه 1401 در مکان سینما فلسطین تهران آغاز به کار کرده و آثار جشنواره نیز از ۱۵ تا ۲۱ دی‌ماه در سینما فلسطین تهران به نمایش درمی‌آیند.

همچنین همانند دوره پیشین، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به تارنمای عماریار AmmarYar.ir به صورت مجازی به تماشای آثار این دوره جشنواره بنشینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار