در گفت‌وگو با پانا:

مهدی مومنی: تماشاگر بیاید، انزلی برای حریفان جهنم می شود

ملوان به خودباوری رسیده است/ تا var نیاید مشکل داوری حل نمی شود/ دوست دارم شادی گلم را با هواداران انجام دهم

تهران (پانا) - مهاجم گلزن ملوان انزلی معتقد است اگر تماشاگران بتوانند به استادیوم بیایند، ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برای حریفان تبدیل به جهنم خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مهدی مومنی: تماشاگر بیاید، انزلی برای حریفان جهنم می شود

امجد عبدی - مهدی مومنی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به برتری تیم ملوان مقابل نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر اظهار داشت:«بازی خیلی دشواری بود. در مورد حساسیت آن قبلاً کادر فنی با ما صحبت کرد و قبل از بازی به ما در مورد حواشی احتمالی آگاهی داد. به‌خصوص اینکه پرواز آن‌ها لغو شده بود. ما تمام تمرکز خود را روی برد این بازی گذاشتیم. قبل از بازی بارندگی بود و مسئولان هم‌روی چمن کاور کشیده بودند اما وقتی یکی دو ساعت به تأخیر افتاد، هوا کاملاً خوب بود و هیچ بارندگی نداشتیم.»

وی افزود: «چون باران‌زده بود،در برخی نقاط زمین آب جمع شده بود. ناظر و داور بازی شرایط را بررسی کردند و تشخیص دادند، بازی با یکی دو ساعت تأخیر انجام شود و مشکلی هم نبود. چون تمام تمرینات ما روی زمین است و در خانه روی زمین تاکتیک‌های خود را پیش می‌بریم، زمین لغزنده بود و کار برای ما سخت شد. ما نسبت به تیم حریف بیشتر از این شرایط زمین ضرر کردیم. نیمه اول خیلی زحمت کشیدیم و فوتبالی ارائه کردیم که و. از موقعیت بود. باید با اختلاف بیرون می‌آمدیم و فقط یک گل زدیم. واقعاً ۵، ۶ فرصت خیلی خوب گلزنی داشتیم. این بازی این‌قدر حساس بود که تلاش همه مجموعه از هفته‌ها قبل این بود تا بتوانیم ۳ امتیاز خانگی خود را حفظ کنیم.»

مهاجم ملوان انزلی تصریح کرد: «نفت مسجدسلیمان رقیب پائین جدولی ما بود و آن‌ها آمده بودند تا هر طور شده اجازه ندهند ما ۳ امتیاز را بگیریم. اما تیم ما هفته‌هاست که روند روبه رشدی دارد. برای ما خیلی اهمیت دارد که توانستیم ۴ هفته دروازه خود را بسته نگه‌داریم. تیم ما چون تلفیقی از بازیکنان کم‌تجربه و باتجربه است، اوایل لیگ کمی دچار نوسان بودیم. اسکلت اصلی تیم از بازیکنان بااستعداد و جوان است. اما استارت امتیاز گیری ما از هفته دهم بود. ما الان توانستیم تا نیم‌فصل با ۴، ۵ امتیاز اختلاف از قعر جدول و منطقه سقوط فاصله بگیریم.»

مهدی مومنی گفت: «هنوز خیلی راه داریم تا به ثبات برسیم. اتفاقی نیفتاده است و باید با تمرکز بهتر و تلاش بیشتر بهتر شویم. تیم ما ۶ سال از لیگ برتر دور بود. بازیکنانی داریم که شاید خیلی‌ها در این سطح بازی نکرده بودند. در ۱۵ بازی گذشته، به جرات می‌گویم فقط یکی دو تیم سرتر از ما بودند. در بقیه بازی‌ها واقعاً اختلافی با تیم‌های دیگر نداشتیم. کادر جوان و باانگیزه‌ای داریم که توانستند تیم را با تلاش زیاد به خودباوری برسانند. الان بچه‌ها می‌دانند، می‌توانند مقابل هر تیمی بازی درخشانی انجام دهند.»

وی خاطرنشان کرد:«داوری‌ها همیشه بالا و پایین دارد. پر بازی با نفت مسجدسلیمان هم شرایطی پیش آمد که داور می‌توانست در دو صحنه برای ما پنالتی بگیرد اما سختگیری کرد و نگرفت. داور هم ممکن است مثل ما بازیکنان اشتباه کند. ما از ناحیه داوری در نیم‌فصل اذیت شدیم. در خانه هم حتی به نفع ما سوت نزدند. تا var نیاید، مشکل داوری حل نمی‌شود. باید به داوران کمک کرد. این وسط تیم‌ها ضرر می‌کنند و سرنوشت آن‌ها عوض می‌شود.»

مهاجم تیم ملوان انزلی تأکید کرد: «تعطیلات طولانی جام جهانی خیلی به ما کمک کرد و تیم ما توانست بهترین استفاده را از این فرصت بکند. ما مقابل سپاهان و مس که رقیب ما بود، مساوی کردیم. ۳ مساوی خارج از خانه مقابل تیم‌های خوب گرفتیم و مقابل مسجدسلیمان که چیزی برای از دست دادن نداشت، در یک بازی ۶ امتیازی، برنده شدیم. ذهنیت این بود که با شرایط خوب بتوانیم این بازی مهم را ببریم و خدارا شکر اتفاق افتاد. ما امتیازات خوبی گرفتیم. باید بیشتر تلاش کنیم تا با یکی دو برد چند رتبه بالاتر بیاییم.»

مهدی مومنی گفت:«امیدوارم مشکل نیامدن تماشاگر حل شود. هوادار ما اگر به ورزشگاه بیاید، زمین سیروس قایقران برای حریفان جهنم می‌شود و کمک زیادی به ما می‌کند. ملوان با هوادارنش نفس می‌کشد. از شانس بد ما تا الان تماشاگر نداشتیم. وقتی گل می‌زنم دوست دارم شادی گلم را با هواداران انجام دهم. بدون تماشاگر، ورزشگاه سوت‌وکور است. فوتبال با تماشاگر می‌چسبد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار