مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری جزء ۵ مدیرکل برتر کشور قرار گرفت

شهرکرد (پانا) - در ارزیابی ادارات کل آموزش و پرورش کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در بین مدیران کل سراسر کشور جزء5 رتبه برتر کشور قرار گرفت و لوح تقدیر کسب این موفقیت را از دست مقام عالی وزارت آموزش و پرورش دریافت کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری جزء ۵ مدیرکل برتر کشور قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری این موفقیت را حاصل تلاش همه همکاران آموزش و پرورش استان دانست و از زحمات شبانه روزی آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف همکاران و تداوم و تقویت نقاط مثبت عملکردی و تلاش در اصلاح نقاط قابل بهبود نیل به سطح « عالی» در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار خواهد گرفت.

افشین امیریان گفت: اجرای هوشمندانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند تحول دولت مردمی به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی با اتکا بر منویات مقام معظم رهبری در جهت پیشرفت، تعالی و بالندگی کشور مستلزم مشارکت برنامه محور و جهادی همه ارکان تعلیم و تربیت در سطح استان در راستای حسن اجرای طرح ها، برنامه و سیاست های ابلاغی از سوی دستگاه تعلیم و تربیت است.

بر اساس نتایج ارزیابی از ۴۱ حوزه و شاخص در ادارات کل استان‌های کشور که بر اساس شاخص های تخصصی معاونت ها، دفاتر، مراکز و سایر حوزه های ذی ربط ستادی انجام شد، عملکرد مدیریتی مدیرکل آموزش و پرورش استان در سطح «خیلی خوب» ارزیابی شد و مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری جزء ۵ رتبه برتر در بین مدیران کل آموزش و پرورش کشور قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار