وزیر آموزش و پرورش در مراسم مادران بی ادعا، آئین تکریم و تجلیل از فرهنگیان مادر و همسر شهید :

مادران و همسران شهدا، سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند که فضای تعلیم و تربیت نیازمند حضور آن‌هاست

تهران(پانا) - وزیر آموزش و پرورش، مادران و همسران شهدا را سرمایه های اجتماعی و فرهنگی جامعه خواند که حضور ارزشمند آنها به عنوان الگو و اسوه در فضای تعلیم و تربیت یک نیاز مهم است.

کد مطلب: ۱۳۳۷۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مادران و همسران شهدا، سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند که فضای تعلیم و تربیت نیازمند حضور آن‌هاست

آئین تکریم و تجلیل از فرهنگیان مادر و همسر شهید به همت آموزش و پرورش شهر تهران، «مادران بی ادعا» با حضور یوسف نوری؛ وزیر و زهرا پناهی روا؛ مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل، شورای معاونین و روسای مناطق نوزده گانه آموزش و پرورش شهر تهران و جمع کثیری از فرهنگیان مادر و همسر شهید در تالار فرهنگ شهر تهران برگزار شد.
در این آئین، وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره بر ١٣ جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت ام البنین(س) و روز گرامی داشت همسران و مادران شهدا، ایشان را اسوه ارزشمندی از ایثار در میان بانوان عالم برشمرد و از فرهنگیان مادر و همسر شهید تقدیر کرد.
وزیر آموزش و پرورش، مادران و همسران شهدا را سرمایه های اجتماعی و فرهنگی جامعه خواند و خطاب به آن ها گفت: شما مادران و همسران شهدای گرانقدر، الگو و اسوه هستید و حضور ارزشمند شما در فضای تعلیم و تربیت یک نیاز مهم است، لذا با توجه به نیاز نیروی انسانی در آموزش و پرورش، هر میزان که برای شما مقدور است بعد از بازنشستگی نیز در فضای تعلیم و تربیت بمانید و حتی با ایجاد تشکل ها و موسسات خیریه و .... همکاری خود با آموزش و پرورش را ادامه دهید.
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب گفت: همانطور که ایشان فرمودند، در غرب نگاه ابزاری به زنان وجود دارد اما نگاه نظام اسلامی ما به زن والا و ارزشمند است و نقش مهم و فرهنگی برای زنان قائل است و امروز که در جهاد علمی هستیم و زنان موفق ایرانی قادر به فتح قله های علمی و فرهنگی بوده و هستند، ما از شما درخواست داریم در فضای رسمی و غیر رسمی تعلیم و تربیت ظرفیت های خود را به کار بگیرید.
وزیر آموزش و پرورش در پایان شهدا را دارای اعظم درجات نزد خداوند دانست و گفت: خوشا به سعادت شما که چنین فرزندانی را تربیت کرده اید. شما قطعا از اولین نفرات مورد شفاعت شهدا و از بهشتیان هستید، لذا امروز این فضا عطرآگین است به بوی بهشت و دانش آموزان این مرز و بوم نیازمند دعای خیر شما عزیزان هستند.
در پایان این مراسم، از فرهنگیان مادر و همسر شهید با تقدیم لوح سپاس و اهدای گل در حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش شهر تهران و امور شاهد و ایثارگران تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار