اجرای 200 ویژه برنامه سالروز شهادت شهید سلیمانی در مدارس غیردولتی استان بوشهر

بوشهر (پانا) - رئیس مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد همزمان با ایام سومین سالروز شهادت شهید سلیمانی، بیش از 200 برنامه تربیتی و فرهنگی در مدارس غیردولتی این استان برگزار شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۷۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 200 ویژه برنامه سالروز شهادت شهید سلیمانی در مدارس غیردولتی استان بوشهر

محمد مهدی ملاکی در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: همایش طلایه‌داران مکتب حاج قاسم، جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم به صورت نمایشگاه نقاشی، اجرای سرود، دکلمه و دلنوشته، مسابقه عکس سلفی، ختم قرآن، صلوات و تهیه روزنامه‌دیواری از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در مدارس غیردولتی بوده است.

ملاکی با بیان اینکه مدارس غیردولتی در سال جاری توجه بیشتری به محوریت تربیتی داشته‌اند، افزود: معرفی شهید قاسم سلیمانی به عنوان یک اسوه به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بیش از گذشته، نسبت به نعمت باارزش این انقلاب آشنا شوند.

وی اجرای برنامه استانی دانش‌آموز و مدرسه تراز انقلاب را از اولویت برنامه پرورشی مدارس غیردولتی در استان قلمداد کرد و یادآور شد: زندگی، روش، متانت، بصیرت و ولایت پذیری شهید سلیمانی یکی از معیارهای تراز این انقلاب است.

ملاکی در پایان از همراهی موسسان و مدیران مدارس غیردولتی در برگزاری سومین عروج ملکوتی مالک اشتر انقلاب تشکر کرد و گفت: مدارس غیردولتی پیشرفت قابل ملاحظه ای در اجرای برنامه‌های پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار