امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

مادران و همسران شهدا، رهرو راه ام‌البنین هستند

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه مصادف با رحلت حضرت ام‌البنین، مادران و همسران شهدا را رهرو راه حضرت ام‌البنین خواند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مادران و همسران شهدا، رهرو راه ام‌البنین هستند

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرستان اجرا شد، در سخنانی با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تسلیت رحلت حضرت ام‌البنین (س) اظهار کرد: حضرت ام‌البنین (س) روحیه خدمت به مردم و تربیت فرزندان صالح را در زندگی مورد توجه خود قرار داد و این بانو در دامن مادر صالح تربیت یافت.

وی در رابطه با روز تکریم مادران و همسران شهدا بیان کرد: مادران و همسران شهدای ما رهرو راه ام‌البنین(س) هستند.

حجت‌الاسلام برقراری در جریان خطبه دوم نماز جمعه اسلامشهر با اشاره به دیدار رهبری با بانوان و توجه به مسئله رعایت مسئله حجاب که زینت بانوان است، افزود: شهرستان اسلامشهر با تقدیم هزار شهید به انقلاب اسلامی از مادران و بانوانی عفیف و باحجاب برخوردار است.

امام جمعه اسلامشهر تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از ۳۰ سال پیش از انقلاب اسلامی برنامه هماهنگ برای نفوذ در ایران داشتند و در دوران پس از انفلاب‌اسلامی هم اعتقاد داریم، مخالفت آمریکا و انگلیس با نظام جمهوری‌اسلامی نیست، بلکه دشمنان ما مخالف دین اسلام هستند و در نظر دارند تمام کشور‌های منطقه را تحت نفوذ خود در بیاورند.

وی با اشاره به سایر مناسبت‌های هفته از جمله گرامی‌داشت نوزدهم دی 1356سالروز قیام مردم قم، مسابقه کاریکاتور مجله فرانسوی در رابطه با کشیدن تصویر رهبری را محکوم کرد.

در این برنامه که میز خدمت مسئولان اسلامشهر نیز اجرا شد، درابتکاری جدید مهد کودکان همراه با برنامه‌های متنوع جهت راحتی مادران نمازگزار برگزار شد.

دانش‌آموز خبرنگار: نگین‌حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار