رئیس مجلس در گلزار شهدای کرمان:

شهیدسلیمانی یک پاسدار واقعی بود و برای جهان اسلام افتخار و عزت فراهم کرد

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهیدسلیمانی انسانی صادق و مخلص بود، گفت حاج قاسم انصافا یک پاسدار واقعی، یک رزمنده و فرمانده‌ای بود که افتخار و عزت برای جهان اسلام فراهم کرد و امروز مردم نشان دادند قدرشناس هستند و انقلاب، رهبری و ایران‌شان را دوست دارند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
شهیدسلیمانی یک پاسدار واقعی بود و برای جهان اسلام افتخار و عزت فراهم کرد

محمدباقر قالیباف ظهر امروز (پنجشنبه 15 دی) در جوار مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: خودمان را مکلف می دانیم در این ایام مثل همه مردم دلداده جمهوری اسلامی به کرمان بیاییم.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم بخاطر سردار دلها شهید سلیمانی که انصافا یک پاسدار واقعی، یک رزمنده و فرمانده‌ای بود که افتخار و عزت برای جهان اسلام فراهم کرد به این مکان مقدس می آیند و توفیق زیارت دارند و ما نیز مثل همه زواری که با عاشقی و دلدادگی از راه های دور و از سراسر کشور و حتی خارج از کشور به این مکان می آیند حضور پیدا کردیم.

وی ضمن تشکر از همه زواری که در این هوای سرد به زیارت آمدند و قدردانی از میزبانی مردم کرمان نسبت زائران،ادامه داد: امیدواریم همه ما به گونه ای عمل کنیم که راه شهدا و امام شهدا را تحت رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) پیش ببریم.

قالیباف با بیان اینکه امیدوارم صداقت و صفا و اخلاص حاج قاسم نصیب همه ما بشود، افزود: اخلاص شهید سلیمانی علت ارادت مردم است؛ بنده در نشست کنفرانس بین المللی شهید سلیمانی مطرح کردم چون شهید سلیمانی انسان صادق و مخلصی بود، زندگی این مرد هم در دنیا و هم در آخرت پربرکت شد. امروز نتیجه عشق، زحمات و رفتار حاج قاسم است که می بینیم مردم اینگونه می آیند.

رییس قوه مقننه خاطرنشان کرد: مردم هم نشان دادند قدرشناس هستند و انقلاب و رهبری را دوست دارند و ایرانشان را دوست دارند. ان‌شاءالله ما مدیران قدر این مردم را بدانیم و نسبت به آنها به درستی انجام وظیفه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار