استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد:

مدال طلای اشتغال‌زایی به خراسان جنوبی رسید

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی گفت بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی رکورد اشتغال‌زایی را شکسته و مدال طلای اشتغال‌زایی به خراسان جنوبی رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۳۶۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدال طلای اشتغال‌زایی به خراسان جنوبی رسید

جواد قناعت در نشست هماهنگی حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: در جلسه اخیر استانداران سراسر کشور در تهران دو بار از خراسان جنوبی نام برده شد که یک بار به عنوان اینکه استان دارای کمترین مشکلات امنیتی بود و بعد اینکه خراسان جنوبی رتبه اول کشور را در زمینه اشتغال دارد.

وی گفت: فعالیت مسوولان استان باید به گونه‌ای باشد که در اکثر شاخص‌ها، خراسان جنوبی در سطح ملی به عنوان استان برتر انتخاب شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ۱۸ تا ۲۱ بهمن در تهران برگزار خواهد شد ادامه داد: این نمایشگاه فرصت خوب و طلایی برای معرفی و دیده شدن خراسان جنوبی در سطح ملی است.

وی گفت: از این زاویه که خراسان جنوبی استانی پویا و سرزنده است و برنامه‌های متنوع را برای حضور هرچه باشکوه‌تر پیش‌بینی می‌کند، کار بسیار ارزشمندی است و در زمینه معرفی ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد باید رقابت بین استانی و درون استانی وجود داشته باشد که هرچه این رقابت‌ها بیشتر و جدی‌تر باشد به نفع استان خواهد بود.

قناعت تاکید کرد: نمایشگاه خراسان جنوبی باید پرمحتوا، علمی، با اطلاعات کامل و توامان از سنت و امروزی باشد همچنین ادبیات و گفتمان افراد شرکت‌کننده باید به‌روز و با اطلاعات کامل از ظرفیت‌ها باشد تا به نحو احسن ظرفیت‌های استان را در سطح ملی معرفی کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید خراسان جنوبی، استانی پرمحتوا و دارای ذخایر غنی در سطح ملی معرفی شود گفت: خروجی این نمایشگاه باید منتهی به جذب گردشگر، بازاریابی محصولات تولیدی استان و جذب سرمایه‌گذاران شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: باید همه دستگاه‌ها حضور جدی و فعال در قالب کار تیمی داشته باشند و ما هم کمک‌های لازم را ارائه می‌دهیم اما کمک‌ ویژه‌ای به دستگاهی که حضور موثرتر و موفق‌تر در این نمایشگاه داشته باشد را نیز خواهیم داشت.

وی افزود: اِلمان (نماد) غرفه استان در نمایشگاه‌های بین‌المللی باید زیبا و در خور شأن استان باشد همچنین با توجه به قرارگیری خراسان جنوبی در شرق کشور شعار این نمایشگاه بسیار جذاب انتخاب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار