گروه فیتیله آغاز گر جشنواره فیلم کودک

خبرگزاری پانا: افتتاحیه بیست‌وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اجرای عموهای فتیله‎ای آغاز می‎شود.

کد مطلب: ۱۳۳۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، تا آغاز بیست و هفتمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان اصفهان 11 روز زمان باقی است، مسئولان برگزاری این جشنواره به صورت فشرده مشغول فراهم آوردن تدارکات این جشنواره هستند، برنامه‎های اصلی و جنبی جشنواره فیلم کودک و نوجوان یکی پس از دیگری توسط ستاد برگزارکننده این جشنواره اعلام می‎شوند، طبق برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته توسط ستاد برگزارکننده این جشنواره عموهای فتیله‎ای که در دو دوره قبلی جشنواره تنها در قالب مهمان و برگزارکننده بخش‎های جنبی به جشنواره فیلم کودک اصفهان می‎آمدند، در جشنواره بیست و هفتم از حاشیه خارج شده و به روی سن می‎آیند تا چراغ جشنواره فیلم کودک امسال با فتیله آنها روشن شود.

عموهای فتیله‎ای در افتتاحیه جشنواره فیلم کودک امسال در حدود 3 ساعت با پوششی که به آرم جشنواره فیلم کودک مزین شده است روی سن حاضر می‎شوند و از تئاتری که مختص جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان ساخته‎اند رونمایی کرده و با اجرای برنامه‎های شاد آغازگر این جشنواره می‎شوند.

تئاتر موزیکال، ترانه‎خوانی و شعرخوانی از دیگر برنامه‎هایی است که علی فروتن، حمید گلی و محمد مسلمی در قالب عموهای فتیله‎ای برای کودکان و نوجوانان اصفهانی اجرا می‎کنند.

در تاریخ جشنواره فیلم کودک و نوجوان این اولین باری است که هنرمندان کودکان به صورت شومن مجری جشنواره می‎شوند، این امر حکایت از توجه و خارج کردن کودکان از حاشیه در جشنواره فیلم کودک و نوجوان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار